Kan man....

*Mamma t Gullungene*

Elsker forumet
....bestille fødsel til 1 januar sån sirka??

Jeg har stengt, velkommen åter tidligest 1 januar 00.01 [:)] 
Høres ut som en bra deal syns jeg... hehe

Jeg vil ikke ha bebis i julegave.. Jeg må få spise julemat å være sammen med familien på juleaften! [;)]
Så nå må hun bare vente! Blir litt nervøs av alt dette styret.. Puh!

Ikke morsomt med alle plager, kynnere til tusen, nedpress, bekken/rygg plager... Blæ!
Sliter jo på hele familien, jeg kan jo i prinsip ikke gjøre noe... Meeeen ser ihvertfall en ende på dette nå! [:)]

Høres slitsomt ut - jeg kan i alle fall være med og håpe at lillesøster kommer 1. januar!

eg kan kryssa alt eg har for at hu holde seg inne te 1 januar[;)][:D]

Må være lov å bestemme det - er jo jul[:D]

Ojoj-du er jo allerede over 36 uker på vei!!![:-] 
Syns jo ikke det er lenge siden vi fikk vite att du ventet nr 3....,
men når jeg tenker meg om så er jo Syver faktisk 8 uker i dag....
skjønner ikke hvor tida blir av..

Krysser fingrene for att lille snuppa holder seg i magen til etter den 1.januar!!![:)]

Jeg prøvde meg på bestilling av fødsel og det funket dårlig. Fredagen både kom og gikk og det gjorde fredagen etter også og det var på nippet at det ble nok en fredag etter det.[:'(] Men du får skrive det på ønskelisten, så krysser vi fingrene for at du får det som du ønsker. Jeg kjenner følelsen av å ikke fungere. Det er kjempetrist. Jeg håper du blir i fin form så fort du har født - den første januar![;)]

[:)] ja det synnes jeg du kan øsnke deg vi har jo alleredet en som har fødet på julaften. så et nyttårsbarn hadde jo vært tingen[;)]
Vi får håpe du får jula hjemme hos familien.
Hvem har du som sladre venn?

Man må jo ihvertfall håpe at vi rekker å komme over jula!
Vi satser hårt på og få det første barnet 2010 [:D]

Begynner å bli litt nervøs, siden de andre kommet så fort og før tiden...
Meeen snart er det 1 januar [;)] *krysser fingrene*

De plagene blir jo bare verre å verre! Jeg sier nå, blir ikke flere barn her i huset!
Nå er jeg driiiiit lei dette [:'(]

Man har jo ikke så mye og si til om, når barnet vil ut, så kommer det uansett vem dag det er [:-]

Trillemor er sladrevennen min [:)]

Back
Topp