Kan man?

999

Glad i forumet
Sende en jobbsøknad som er skrevet for hånd?

Altså de jeg skal søke hos har ikke e-post eller annen mulighet for å søke online og jeg har ikke printer.. har veldig pen håndskrift da om det hjelper... [X(]

ja vil jeg si
har selv måtte gjort det i et par tilfeller

ORIGINAL: bondekone

ja vil jeg si
har selv måtte gjort det i et par tilfeller
sign, så lenge man skriver pent[8D]

Man kan det, men jeg tror jeg helst ville forsøkt å få printet den ut - søknaden ser mye ryddigere ut da. Eventuelt kan du selvfølgelig spørre den aktuelle arbeidsgiveren direkte - kan godt hende de synes det er helt greit med en håndskrevet. Hva slags jobb er det? Er jo også litt alt etter hva slags jobb det er, tenker jeg. [:)]

ORIGINAL: IdaK

Man kan det, men jeg tror jeg helst ville forsøkt å få printet den ut - søknaden ser mye ryddigere ut da. Eventuelt kan du selvfølgelig spørre den aktuelle arbeidsgiveren direkte - kan godt hende de synes det er helt greit med en håndskrevet. Hva slags jobb er det? Er jo også litt alt etter hva slags jobb det er, tenker jeg. [:)]

Jeg skal søke på denne: https://www.nav.no/sbl/stillingssok/stillingsannonse.do?id=2515173

Siden hotellbåten akkurat har flyttet til Nesodden har de vel ikke fått på plass nettside, e-post osv. Ikke står det noe kontakt-tlf heller så jeg får ikke spurt... Hmm, vil så gjerne få avgårde en søknad da... hadde passet meg bra i.o.m. at jeg har erfaring fra tilsvarende arbeid i Color Line, både cafe/frokost og lugarer.

Back
Topp