Kan man svelge stikkpiller???

Bleiemos

Forumet er livet
Sitter her med menssmerter fra en annen verden, men har kun stikkpiller for barn.. Ikke faen om noe skal dyttes opp i ræva mi, så da lurer jeg altså på om man kan svelge disse?

ORIGINAL: CogJ

gå bå på badet og dytt den opp.. ingen som ser deg eller som trenger å vite det.. kjør på..

Hehe, nei er fullstendig klar over det, men jeg får helt noia bare ved tanken..! Og siden dette er små doser så blir jeg vel sittende der å dytte hele kvelden, og DET går jeg bare ikke med på!!!![&:][&:][&:]

Den lille stikkpilla?

Jeg hadde lett stappet den i rumpa.. Gjerne to også, for ekstra effekt. man kjenner det omtrent ikke..

Også i morgen så går du til legen og får resept på Napren-E. Jeg lå i fosterstilling i to døgn hver gang jeg fikk mensen. Men to stk av disse og jeg merker nada til menssmerter!

ORIGINAL: fairy

Den lille stikkpilla?

Jeg hadde lett stappet den i rumpa.. Gjerne to også, for ekstra effekt. man kjenner det omtrent ikke..

Også i morgen så går du til legen og får resept på Napren-E. Jeg lå i fosterstilling i to døgn hver gang jeg fikk mensen. Men to stk av disse og jeg merker nada til menssmerter!

Kommer meg ikke til lege på noen uker her jeg bor, om det ikke er akutt..[&:] men kanskje jeg skulle ha bedt om en resept ja! Trodde jeg var kvitt menssmertene etter fødselen, men i det siste er de jaggu kommet tilbake...[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Ææææsj, ja da får jeg bare kjøre på... Ber en stille bønn for den stakkars lille barnestikkpilla som ikke fikk oppi ei søt lita barnerumpe likevel...[&o]

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

Tipper du ikke tarn i toern 

Sorry,overtrøtt,hehe tvi,tvi [8D][X(]

Kanskje det andre hullet funker like bra??????[8D]

tja... er nok ikke farlig å svelge stikkpille, men hvor lang tid det tar og i hvilken grad virkningsstoffene suges opp i kroppen er jeg meget usikker på!

Back
Topp