Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ronja87
jeg lurer også på dette....lurer på om det er mulig å klare å strippe seg selv...jeg prøvde å sitte på huk her en dag for å kjenne etter, men vet ikke helt hvordan det skal kjennes...når jeg kjente her en kveld så når jeg nådde helt inn så kjente jeg en liten "kule" som var litt hard men samtidig litt geleaktig..må man lengre opp enn deT??
hmmm...litt "ekkel" beskrivelse dette da men
hmm..syns jo det er så rart at jeg ikke er moden..har gått med "menssmerter" nå i 4 dager..har det mest på kvelden og natta!...hva er disse smertene da, om jeg ikke holder på å bli moden..
ORIGINAL: Everglot
kommer ut masse utflod med hvite prikker..lurer litt på hva d er..:P sikkert bare litt spesi utflod
samme her...[:-]
ORIGINAL: turbojenta
ORIGINAL: Everglot
kommer ut masse utflod med hvite prikker..lurer litt på hva d er..:P sikkert bare litt spesi utflod
samme her...[:-]
er helt normlat på slutten.. kan hende det er en soppinfeksjon..
ORIGINAL: LisasVerden
ORIGINAL: Merri24
Det gjør ganske vondt å bli strippa.. I alle fall om det gjøres ordentlig. Kan vel sammenlignes med å borre i tennene eller noe slikt. Så jeg tror man skal jobbe hardt om man skal klare å gjøre det på seg selv, hvis det i det hele tatt er mulig..
Det er mange som mener det ikke er vondt i det hele tatt så det tror jeg er rimelig individuellt...