Kan man strippe seg selv?

BabyMama

Glad i forumet
Litt merkelig spm. kanskje, men jeg lurer bare på om det er mulig. Hvis en har en jm som ikke vil, og en selv beg. å bli skitlei, er det bare å røske litt med en finger inni der, eller må det sterkere lut til?

Dytter...

Noen som vet? Var det et litt i overkant teit spm. kanskje, så ingen gidder å svare???
Men helt seriøst altså: jeg lurer!

går ann om man er moden og har litt åpning.. men skal mye til for at du klarer å nå så langt inn selv.. så mulig mannen din hadde klart det bedre;) men ikke noe å anbefale siden jordmor har mer peiling.. 

Ja, dette lurer jeg også på. De sier det hjelper å ha litt heftig sex om man er moden, så å rote litt oppi der har sikkert en effekt vil jeg tro.

Var det ikke LisasVerden som gjorde det her inne? Eller skulle kanskje bare sjekke om hun var moden, men hun fødte ikke lenge etter mener jeg å huske.. men jeg vet ikke! Jeg prøvde å kjenne etter om jeg var moden eller ei, men vet ikke hva jeg kjente eller om jeg kom langt nok inn[8|]

jeg lurer også på dette....lurer på om det er mulig å klare å strippe seg selv...jeg prøvde å sitte på huk her en dag for å kjenne etter, men vet ikke helt hvordan det skal kjennes...når jeg kjente her en kveld så når jeg nådde helt inn så kjente jeg en liten "kule" som var litt hard men samtidig litt geleaktig..må man lengre opp enn deT??

hmmm...litt "ekkel" beskrivelse dette da men

Hei!
Regner med det er en grunn til at jordmor ikke vil.... Hva slags argument har du fått for at hun ikke ønsker å gjøre dette???  Det hadde jeg ville tenkt over før jeg førsøkte selv...  Dessuten vil jordmor kjenne om det i det hele tatt er klart for å forsøke... Selv har jeg aldri forsøkt, men ville ikke tro det var så lett.., man skal jo et stykke inn. Sex med kjæresten bør jo være et bra alternativ[:)].

ORIGINAL: ronja87

jeg lurer også på dette....lurer på om det er mulig å klare å strippe seg selv...jeg prøvde å sitte på huk her en dag for å kjenne etter, men vet ikke helt hvordan det skal kjennes...når jeg kjente her en kveld så når jeg nådde helt inn så kjente jeg en liten "kule" som var litt hard men samtidig litt geleaktig..må man lengre opp enn deT??

hmmm...litt "ekkel" beskrivelse dette da men

slik du beskriver det er du ikke moden.. når du er moden kjennes det ut som en kysseleppe, helt myk og kan ha åpning. rundt åpningen kjennes det ut som er ruglete bånd rundt.. og får du inn en finger der så har du ca 1-2 cm.. det er den som skal dras i for å strippe. men vanskelig å gjøre selv siden det er ett stykke inn..

hmm..syns jo det er så rart at jeg ikke er moden..har gått med "menssmerter" nå i 4 dager..har det mest på kvelden og natta!...hva er disse smertene da, om jeg ikke holder på å bli moden..

hmm..syns jo det er så rart at jeg ikke er moden..har gått med "menssmerter" nå i 4 dager..har det mest på kvelden og natta!...hva er disse smertene da, om jeg ikke holder på å bli moden..

kan jo begynne å bli moden.. men kan ta tid også.. er det hardt er det ikke modent. bare å følge med så kjenner du nok forskjellen etterhvert!

må nok følge med da ja:))

Heldig du.. har kjent litt oppi der 3 kvelder på rad, men ingenting skjer..jeg er også litt forsiktig...kommer ut masse utflod med hvite prikker..lurer litt på hva d er..:P sikkert bare litt spesi utflod

Hos meg er livmortappen nesten helt nede i åpningen så det er ingen problem å nå frem til den. Jeg har en liten åpning og får nesten inn en finger. Har prøvd å presse fingeren inn, men det er veldig vondt og jeg klarer det ikke. Er nok ikke helt moden enda.

tror ikke jeg ville strippet meg selv.. å kjenne etter er en ting men å strippe, nej det tørr jeg ikke

Det gjør ganske vondt å bli strippa.. I alle fall om det gjøres ordentlig. Kan vel sammenlignes med å borre i tennene eller noe slikt. Så jeg tror man skal jobbe hardt om man skal klare å gjøre det på seg selv, hvis det i det hele tatt er mulig..

når jeg kjenner oppi der så kommer det utflod med hvite flak...og av og til ellers kommer det noe som er helt blankt og nesten ikke lukter..lurer på å få sjekket det opp ja...vaffal når det er så variert.

meen ang den tappen..er litt usikker...for..skal man inn skjedeåpningen, eller innenfor tappen??

kommer ut masse utflod med hvite prikker..lurer litt på hva d er..:P sikkert bare litt spesi utflod

samme her...[:-]

ORIGINAL: Everglot

kommer ut masse utflod med hvite prikker..lurer litt på hva d er..:P sikkert bare litt spesi utflod

er helt normlat på slutten.. kan hende det er en soppinfeksjon..

ORIGINAL: turbojenta

ORIGINAL: Everglot

er helt normlat på slutten.. kan hende det er en soppinfeksjon..

jeg tror det bare er utflod og er ikke bekymra. sopp klør![:'(]

ORIGINAL: LisasVerden

ORIGINAL: Merri24

Det gjør ganske vondt å bli strippa.. I alle fall om det gjøres ordentlig. Kan vel sammenlignes med å borre i tennene eller noe slikt. Så jeg tror man skal jobbe hardt om man skal klare å gjøre det på seg selv, hvis det i det hele tatt er mulig..

Det er mange som mener det ikke er vondt i det hele tatt så det tror jeg er rimelig individuellt...

Det tror jeg kommer litt an på hvor hardt jordmora eller legen går til verks.. Men for all del, det er sikkert noen som ikke synes det er vondt å borre i tennene uten bedøvelse også..

Back
Topp