Kan man kjenne liv så tidlig?

MammaTilN<3

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Er førstegangsfødene, men i dag kjente eg en rar bølgende følelse rett over skambeinet etterfulgt av små dult. Det heile ga seg ganske fort :) Kan det være bevegelser fra babyen? Er en plass mellom 14+5 og 15+5 på vei :)

Har hørt/lest om enkelte som kjenner liv i uke 13-14.
Jm og legen sier også at man kan være heldig å kjenne liv i uke 15, så vil absolutt tro at det er mulig:)
Det du beskriver kan minne om de første bevegelsene i alle fall ;)

Jada det er mulig , jeg kjente i uke 14 med min første :)

Har hørt/lest om enkelte som kjenner liv i uke 13-14.
Jm og legen sier også at man kan være heldig å kjenne liv i uke 15, så vil absolutt tro at det er mulig:)
Det du beskriver kan minne om de første bevegelsene i alle fall ;)

Jada det er mulig , jeg kjente i uke 14 med min første :)

Hurra :D Tusen takk for svar :D Då velge eg å tro det var babyen eg kjente :) Blir spennande å se framover om det visa seg å vere rett :D Tanken hjelper vertfall litt på mine nerva :p

Ja fullt mulig :) kjente liv ganske tidlig med alle. I går ga min lille i magen noen dult for første gang.. Er bare i uke 13!

Ja fullt mulig :) kjente liv ganske tidlig med alle. I går ga min lille i magen noen dult for første gang.. Er bare i uke 13!

Så gøy å høre! Du er ganske heldig då som kjenne det så tidlig :D Ditta gikk fra å vere en ganske slitsom dag til å bli en fantastisk dag no :D

Begynte å kjenne bevegelser allerede i uke 12

Kjente litt bobling fra uke 12, og nå 15+0 kjente jeg det første lille ordentlige dyttet. Så fult mulig! :-)

Lurer på om jeg kjente noe i dag også! Er 14+3. Kjentes litt ut som om noen kilte meg på innsiden av magen. Ulikt noe annet jeg har kjent før hvertfall. Venter spent på fortsettelsen ;)

Jeg lurer på om jeg kjenner noen lette dunk nå å da, samt denne fiskehalen følelsen.. Men jeg vet ikke om det er ønsketanker eller luft :rolleyes:

Blir spennande å se for oss alle :D Eg kjente det samme i dag, men kan ikkje skjønne at eg skal vere SÅ heldig då :p

Veldig mulig å kjenne tidlig... jeg har kjent liv i uke 12 i mine tre tidligere svangerskap. blir spennede å se om denne pilten her er like sterk i armer og bein. Har ikke kjent hver dag eller ofte når jeg har kjent så tidlig, og ofte så går det så fort at en nesten ikke får det med seg.

Jeg kjenner forresten det som mange kaller fiskehaler, aldri kjent de boblene mange snakker om

Åh når jeg leser dette, gleder jeg meg så til å kjenne det selv:) er 11uker på fredag, så kan jo være det er lenge til ennå;)

Åh når jeg leser dette, gleder jeg meg så til å kjenne det selv:) er 11uker på fredag, så kan jo være det er lenge til ennå;)
11 fulle idag... så både skummelt og spennende

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Kjente liv i uke 13, er i uke 14 i dag å kjenner veldig godt når han snur seg, har også når jeg har klemt på magen kjent dult tilbake :)

Back
Topp