Huff, Petter sliter sånn med masse slim i halsen/brystet. Hostet til han kastet opp i natt, og klarer ikke å sutte særlig på smokka uten å brekke seg. Kan man gi hostesaft, eller har dere andre råd?....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamman til Emil
Jepp... Den rosa! Er det solvipect den heter tro? Rosa etikett ihvertfall.
Ei halv teskje 2-3 ganger daglig[:)]
ORIGINAL: Ju9ta
Hmm..vil heller anbefale Bisolvon jeg.. Mener at du kan kjøpe den reseptfritt på apoteket..
Da Ayla sånn hoste og mye slim,så anbefalte legen den.. Fordi den var mer effektiv enn de andre hostesaftene..
ORIGINAL: Misin
Hmm..vil heller anbefale Bisolvon jeg.. Mener at du kan kjøpe den reseptfritt på apoteket..
Da Ayla sånn hoste og mye slim,så anbefalte legen den.. Fordi den var mer effektiv enn de andre hostesaftene..
men.. jeg så reklame for den nå, og der sto det fra 2-5 år, som den laveste alderen...
men.. jeg så reklame for den nå, og der sto det fra 2-5 år, som den laveste alderen...
Jaa, d står d pakningen jeg har og..Men legen sa at vi skulle gi halvparten av d som var anbefalt for småbarn mellom 2-5 år..3 ganger om dagen.. å etter 3 dager så var hu så å si frisk igjen..
ORIGINAL: Kiwi78
Her i huset gir vi både hostesaft (solvipect) og otrivin nesespray for barn. NEsesprayen skal egentlig ikke brukes på barn under 1 år, men alternativet er jo en gutt som hoster til han kaster opp og ikke får puste. Hatt noen strevsomme netter, så jeg krysser fingre for ei god natt i natt!
Jaa, d står d pakningen jeg har og..Men legen sa at vi skulle gi halvparten av d som var anbefalt for småbarn mellom 2-5 år..3 ganger om dagen.. å etter 3 dager så var hu så å si frisk igjen..
Okei, da må jeg prøve det, om solvipect ikke gir noen virkning. [:)] Takk for tips.