Kan man bytte varer man ha kjøpt på netthandel, i vanlig butikk??

mummy2

Glad i forumet
Kjøpte en bukse på Hennes og Mauritz over nettet, men skulle a byttet til en annen størrelse- kan jeg ta den med til en h&m- butikk og gjøre det der?

Noen som vet`??

ORIGINAL: mum2boys

Kjøpte en bukse på Hennes og Mauritz over nettet, men skulle a byttet til en annen størrelse- kan jeg ta den med til en h&m- butikk og gjøre det der?

Noen som vet`??

Tror ikke det går ann.. Men er låv å prøve seg da[:)]

Tror egentlig ikke det, men jeg har gjort det på varer jeg har bestillt på Spar Kjøp. Er jo likedan prislapp på. Så du kan jo bare prøve[;)]

Nei det kan du ikke. Det er en helt annen kode på klærene som er kjøpt over nett. Jeg var på Hennes og Mauritz i går og der var en som skulle bytte masse klær. hun fikk da bedskjed om at de klærne var kjøp på nette og de hadde fått streng bedskjed om at de kunne ikke taes inn i butikken.

Jeg har gjort det med klær kjøpt på Gina Tricot, i hvert fall. Uten problem! [:)]

Jeg gav en jakke fra Janus kjøpt på sparkjøp til niesen min til jul. Den var litt knapp og nå i helga var søstera mi på en helt annen butikk (husker ikke hvilken, men ikke sparkjøp) og fikk byttet den uten problem...

Back
Topp