Kan man bruke eggløsningstest som graviditetstest?

Augustbaby19

Flørter med forumet
Leser at mange mener det er fordi hormonene for eggløsning og graviditet er så lik. Dum som jeg er, tenkte jeg at jeg skulle teste dette i dag, men eggløsningstesten ble negativ. Jeg har ingen graviditetstester igjen, så jeg får ikke sjekke med det.
På grunn av dette er jeg ganske engstelig. Er det noen andre som har tatt eggløsningstest, mens de var gravide, som var negative?

Takk for svar
 
Leser at mange mener det er fordi hormonene for eggløsning og graviditet er så lik. Dum som jeg er, tenkte jeg at jeg skulle teste dette i dag, men eggløsningstesten ble negativ. Jeg har ingen graviditetstester igjen, så jeg får ikke sjekke med det.
På grunn av dette er jeg ganske engstelig. Er det noen andre som har tatt eggløsningstest, mens de var gravide, som var negative?

Takk for svar

Er du langt på vei? Har lest at en eggløsningstest slår ut senere om du er gravid enn en graviditetstest. Kanskje det er det?
 
Altså, ble testen negativ som i at streken ble veldig svak? Eller bare ikke like sterk som kontrollstreken?
 
Jeg får alltid positiv cb digital el test når jeg er sånn rundt 5 uker :)
 
Den ble ikke like sterk, men jeg tok en til og da ble den sterkere enn kontrollstreken. Snakk om å gjøre seg selv nervøs:joyful: :meh: Takk for alle svar!
 
Back
Topp