kan man bli gravid hvis

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
jeg og gubben hadde sex i går-med kondom.
men noen timer etterpå hadde vi sex igjen uten kondom på begynnelsen.
kan jeg bli gravid da? for typen hadde ikke vasket seg etter forgje gang så kan jo være han har litt sperm på seg siden han ikke hadde vasket seg etter sist det gikk for han i den dongen....[&:]

jeg har eggløsning nå også[&:] er på dag 13
og siden jeg har eggløsning nå-er det da for seint med å ta angrepille manda?
for får vel ikke kjøpt det på matbutikk?hehe[:D]

Sjansen er nok tilstede ja.  Angrepille???  Eller vil du bli gravid?? [:)]

vil si ja jeg.. men er ikke noe ekspert da..

ORIGINAL: Mamma x 2 med mage

vil si ja jeg.. men er ikke noe ekspert da..

[:)]Jepp,du kan bli gravid. Også fordi mannen slipper litt sædveske under samleie ,før orgasme også....
Så da vet du det.

ORIGINAL: Hønni*Bønni

[:)]Jepp,du kan bli gravid. Også fordi mannen slipper litt sædveske under samleie ,før orgasme også....
Så da vet du det.

ja bruker å ta på kondom en stund før det går for han da-ikke rett før.
men vet det ikke er det lureste uansett.
men er sjansen stor tror dere når han er inni meg noen timer etter det har gått for han uten at han har vasket seg??[&:]

nei jeg vil og skal ikke bli gravid nå![;)]

Selvfølgelig er det en sjans for at du kan bli gravid, det kommer sædceller selv før utløsning, men du trenger ikke bekymre deg for at sædceller fra forrige omgang skal gjøre deg gravid.... [8|]

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

ORIGINAL: Hønni*Bønni

Så da vet du det.

ja bruker å ta på kondom en stund før det går for han da-ikke rett før.
men vet det ikke er det lureste uansett.
men er sjansen stor tror dere når han er inni meg noen timer etter det har gått for han uten at han har vasket seg??[&:]

nei jeg vil og skal ikke bli gravid nå![;)]

Sædceller kan overleve 72 timer under de rette forholdene.

De rette forholdene er neppe utenpå penis. [:-]

ORIGINAL: Marlu

ja, hvis han har lekket sæd kan du bli gravid.

sæden fra det første samleie har ikke overlevd, så den spiller ingen rolle...

Man kan ALLTID bli gravid når man har samleie uten prevensjon [;)]

han hadde jo sikkert litt sæd på seg etter det gikk for han første gangen i dongen, for han vasket seg ikke etter første runde[:D]
men når vi da har sex igjen en 4 timers tid etterpå, kan jeg ikke bli gravid da siden han ikke vasket seg etter første gang??

ORIGINAL: giggsy

Selvfølgelig er det en sjans for at du kan bli gravid, det kommer sædceller selv før utløsning, men du trenger ikke bekymre deg for at sædceller fra forrige omgang skal gjøre deg gravid.... [8|]

er den jeg liksom lurer på da.
hvorfor er det umulig? han hadde jo sikkert sæd på seg siden han ikke hadde vasket seg etter første gang..

han hadde jo sikkert litt sæd på seg etter det gikk for han første gangen i dongen, for han vasket seg ikke etter første runde[:D]
men når vi da har sex igjen en 4 timers tid etterpå, kan jeg ikke bli gravid da siden han ikke vasket seg etter første gang??

JA! DU KAN BLI GRAVID! [:D]

pga det at han ikke vasket seg etter første gang??
fader[&:][8D]

hvis han har lekket!

den "gamle" sæden er død.

Ta nå bare en angrepille, jente. Og skaff deg prevensjon som dere klarer å bruke forskiftsmessig [:)]

ja greit om jeg kan bli gravid fordi gutten kan lekke.det vet jo jeg også!![:D]
men ikke det spørsmålet mitt var.
jeg lurer på om det er mulig å bli gravid fordi han gikk inn i meg uten å ha vasket seg etter forgje gang som var en 4 timer siden. er det mulig?? hvorfor , hvorfor ikke??

Nei ikke nødvendigvis, fordi mannen skvetter alltid noe ut før han kommer. Så kondomen må på FØR man har seg hvis det skal være sikkert.

jajajaja, men ikke det jeg lurte på, vet det at gutter kan skvette litt[:D]
jeg lurte på om det er mulig å bli gravid vet at han ikke vasket seg etter første samleie som var 4 timer før? for han hadde jo garrantert sperm på seg. den badet jo i dette griseriet nedi dongen der jo,hehe[:D]
her er vi direkte ja[:D]

hvis han har lekket!

den "gamle" sæden er død.

Ta nå bare en angrepille, jente. Og skaff deg prevensjon som dere klarer å bruke forskiftsmessig [:)]

ja greit om jeg kan bli gravid fordi gutten kan lekke.det vet jo jeg også!![:D]
men ikke det spørsmålet mitt var.
jeg lurer på om det er mulig å bli gravid fordi han gikk inn i meg uten å ha vasket seg etter forgje gang som var en 4 timer siden. er det mulig?? hvorfor , hvorfor ikke??

nei, det er ikke mulig. Sæd må ha surt miljø for å overleve- som inne i skjeden. google it [;)] Da finner du nok en god forklaring

tenkte det at den holdt ut noen timer lell jeg[:D]
kanskje sambo har supersperm, hehe[:D][8D]

Nei ikke nødvendigvis, fordi mannen skvetter alltid noe ut før han kommer. Så kondomen må på FØR man har seg hvis det skal være sikkert.

jajajaja, men ikke det jeg lurte på, vet det at gutter kan skvette litt[:D]
jeg lurte på om det er mulig å bli gravid vet at han ikke vasket seg etter første samleie som var 4 timer før? for han hadde jo garrantert sperm på seg. den badet jo i dette griseriet nedi dongen der jo,hehe[:D]
her er vi direkte ja[:D]

Altså....ALT er mulig. Folk blir gravid på mirakuløse vis....Bare se på Jomfru Maria! [:D][;)][8D]

ja du sier noe der![:D][8D]
en angrepille mandag tror jeg ikke er dumt sånn for sikkerhetens skyld[;)]

ORIGINAL: sommerfrø

Man kan bli gravid når mannen ikke har vaska seg ja! Det var en mann som var utro. Elskerinna han var hadde også en kjæreste, så ho var også utro. Mannen som var utro pulte kjæresten sin etter at han hadde pult elskerinna si. Elskerinna hadde pult sin egen mann før dette. Det endte med at ho stakkars dama til den utroe mannen ble gravid. Faren var faktisk mannen til elskerinna!!

kødder du??[&:]
sikker på dette er fakta? hørtes litt rart ut[&:]

Man kan bli gravid når mannen ikke har vaska seg ja! Det var en mann som var utro. Elskerinna han var hadde også en kjæreste, så ho var også utro. Mannen som var utro pulte kjæresten sin etter at han hadde pult elskerinna si. Elskerinna hadde pult sin egen mann før dette. Det endte med at ho stakkars dama til den utroe mannen ble gravid. Faren var faktisk mannen til elskerinna!!

Ja, det er 100% sant! Helt sykt at det går ann egentlig, men sprem kan overleve på penis. Det har jeg lest flere ganger. Mange tror ikke det er sånn fordi spermen egentlig trenger et surt miljø. Sjansen for at noe sånt skal skje tror jeg er veeeeldig minimal [;)]

ja for litt holder dem vel ut på utsiden? dør vel ikke med en gang.
kjenner jeg har eggløsning nå også. dritt[&:]

Sjansen for at du kan bli gravid er der uansett. Om det er med gammel sperm eller fersk sperm får du nok aldri svaret på om det skulle skje....

ORIGINAL: Inmari

Sjansen for at du kan bli gravid er der uansett. Om det er med gammel sperm eller fersk sperm får du nok aldri svaret på om det skulle skje....

angrepilla mandag hvertafall-også får jeg skaffe meg piller om to uker npr jeg har legetime[8D][;)]

Ja, det er 100% sant! Helt sykt at det går ann egentlig, men sprem kan overleve på penis. Det har jeg lest flere ganger. Mange tror ikke det er sånn fordi spermen egentlig trenger et surt miljø. Sjansen for at noe sånt skal skje tror jeg er veeeeldig minimal [;)]

Og hvordan vet man at ikke dama til den utroe mannen, og mannen til elskerinna var elskere?[8D]

Back
Topp