kan man behage alle????

Tullann

Elsker forumet
Mange diskusjoner er kommet opp ang dette "nye" BV.

Et utsagn fra admin igår var at de ikke kunne belage alle.

Jeg ble liggende i senga og tenke igår.

Hvis noen er fornøyde med det nye systemet , og andre vil ha det gamle BV, kan dere ikke da opprette en skravleside UTEN regler om hva som er lov å skrive (bortsett fra normer, forumregler, og andre viktige regler da)

Da får dere belaget oss som vil ha generell som det var før.

GI OSS EN SKRAVLESIDE HVOR VI KAN PRATE OM ALT!!!

Så kan de som vil gå inn på et eksakt underforum få gjøre det.

Ja gi oss en skravleside[:D]

er jo nesten heltidsjobb og sitte her nå[8|]

Vi får vel opprette et helt nytt forum utenfor BV da. Hvor flertallet bestemmer!

Hvis dere som er så fornøyde med flyttinga , holder dere unna (ikke vondt ment) skravlesia, så blir det jo bare oss  "liker gamle bv gjengen" som svarer der inne likevell.

Eller ville den blitt så populær at alle ville vært der inne.

Isåfall er det jo dumt å ødelegge noen som funker.

Skjønner at de som ikke får så sykt mye svar på generell er de som er forkjemperne for "nyebv"

Et slikt skravleforum ville IKKE "belage" alle (tror du må mene et annet ord, for "belage" btyr i følge ordboka å "forberede seg på noe" "Belag deg på en overraskelse" f.eks) mener du behage? eller rota med "å gjøre til lags"?)

For det ville som svimsa sier ikke gi oss nettopp det noen av oss ønsker... muligheten til å finne tråder på de respektive underforumene...

jeg mente behage...

ORIGINAL: *Stella*

Et slikt skravleforum ville IKKE "belage" alle (tror du må mene et annet ord, for "belage" btyr i følge ordboka å "forberede seg på noe" "Belag deg på en overraskelse" f.eks) mener du behage? eller rota med "å gjøre til lags"?)

For det ville som svimsa sier ikke gi oss nettopp det noen av oss ønsker... muligheten til å finne tråder på de respektive underforumene...

jeg mente behage, beklager for min dysleksi!!! Om det plaget deg mener jeg[:@]

Godt det finnes folk her i verden som vet ALT!

ORIGINAL: *TullannTrolltann*

Vi får vel opprette et helt nytt forum utenfor BV da. Hvor flertallet bestemmer!

Hvis dere som er så fornøyde med flyttinga , holder dere unna (ikke vondt ment) skravlesia, så blir det jo bare oss  "liker gamle bv gjengen" som svarer der inne likevell.

Eller ville den blitt så populær at alle ville vært der inne.

Isåfall er det jo dumt å ødelegge noen som funker.

Skjønner at de som ikke får så sykt mye svar på generell er de som er forkjemperne for "nyebv"

Ja, de som ikke liker hvordan forumet organiseres er jo helt fri til å lage sitt eget forum et annet sted, så kan vi som liker litt struktur og "nyeBV" være her og kose oss, og dere kan være der og kose dere om dere liker det bedre. Det er nok det nærmeste vi kommer å behage alle.

ORIGINAL: _WannabeTari_

uansett hvor mye de prøver vil de nok ikke belage alle...

inbiller meg at de vil ha like mye aktivitet på alle forumene , å kanskje ikke aaalt på generell..

men hva vet jeg.. jeg var fornøyd før jeg så jeg er ikke en av de som blir Belaget

(synes belaget er et mye morsommere ord en behaget...[;)])

[8|]

BELAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Mobb ivei... Oppe i all denne ryddingen, må jeg sannelig begynne å gå inn på edit hver eneste gang jeg har skrevet noe.. ja for å rette opp feil mener jeg. Er jo så mange som retter opp for andre om man ikke gjør det selv.

( for min del er dette blitt en vane) begynner å bli lei hele bedreviter gjengen. Finnes noen her inne som skiller seg ut deg ja)

ORIGINAL: *Reina*

Hvis man ligger i senga om natta og grubler på bv`s forumopsett så er det på tide med en pause.. [;)]

Nei bare engasjerer meg sammens med flertallet her inne. Om du ser nærmere på avstemminga!!!

Er ikke personen som bare gir etter  for det øvrige hold bestandig! jeg prøver og prøver helt til det er null håp!

Vi får vel bare prøve og legge trådene under di riktige underforumene.
Egentlig så bryr det meg ikke dette nye "bv" selv om jeg syns det var helt OK som det var.

Men dem vil vel ha det ryddigere og det blir det jo av at di riktige "spm" ligger under di riktige underforumene.

Men kan jo gjøre om "skravleforumet" til generell da, er jo ingen som bestemmer HVA det skal skravles om der [;)]

Trolltann er seg selv lik.[:)]
Dessuten du trenger ikke å rette opp skreveleifene, andre gjør det for deg[:D]

Jeg er imot de aller fleste underforumene her jeg! For det har jo tatt helt av, ikke bare i det siste!

ORIGINAL: suprAnirac

Trolltann er seg selv lik.[:)]
Dessuten du trenger ikke å rette opp skreveleifene, andre gjør det for deg[:D]

Jeg er imot de aller fleste underforumene her jeg! For det har jo tatt helt av, ikke bare i det siste!

hihi

Jeg har da vitterlig ikke ment å "mobbe" eller noe sånt, men om noen kan "undre seg over" hvor mange som liker "nyeBV"så kan vel jeg "under meg over" hva dere egentlig mener å spørre om?

For, jeg hadde ikke belaget meg på dette "nyeBV". Men det behager meg. Eller gjør meg til lags [:D]

Sorry da, men at min sære humor er upop hos noen er greit, men andres sære humor er upop hos noen også, så hvorfor ikke?

Jeg har da vitterlig ikke ment å "mobbe" eller noe sånt, men om noen kan "undre seg over" hvor mange som liker "nyeBV"så kan vel jeg "under meg over" hva dere egentlig mener å spørre om?

For, jeg hadde ikke belaget meg på dette "nyeBV". Men det behager meg. Eller gjør meg til lags [:D]

Sorry da, men at min sære humor er upop hos noen er greit, men andres sære humor er upop hos noen også, så hvorfor ikke?

humor????  Morsom person[8|]

Nei, jeg er ingen  morsom person, men ja, jeg har en sær humor, og synes derdor at så si ting som "For, jeg hadde ikke belaget meg på dette "nyeBV". Men det behager meg. Eller gjør meg til lags" altså er sånne ting som kan falle innunder min sære humor. For jeg HAR vitterlig ikke belaget meg på det.

Men jeg er klar over at enkelte ikke synes det er gøy med slike ordspill. Greit det, men... so what?

Nei, jeg er ingen  morsom person, men ja, jeg har en sær humor, og synes derdor at så si ting som "For, jeg hadde ikke belaget meg på dette "nyeBV". Men det behager meg. Eller gjør meg til lags" altså er sånne ting som kan falle innunder min sære humor. For jeg HAR vitterlig ikke belaget meg på det.

Men jeg er klar over at enkelte ikke synes det er gøy med slike ordspill. Greit det, men... so what?

Jeg synes det var ett morsomt ordspill[:)] Altså, det er bare en bokstav feil, så det skjer fort for alle når man er engasjert, men er jo litt morsomt når leifen faktisk blir ett helt annet ord, da. og ikke spnn [;)]

ORIGINAL: Ronja85

Jeg synes det var ett morsomt ordspill[:)] Altså, det er bare en bokstav feil, så det skjer fort for alle når man er engasjert, men er jo litt morsomt når leifen faktisk blir ett helt annet ord, da. og ikke spnn [;)]

Se der ja, jeg ER ikke den eneste som synes likt kan bli litt morsomt.

Og selvsagt er det slikt som skjer i farta. Tastefeil har da jeg også masse av innimellom. Men det var liksom nettopp det at det ga en annen mening, som ga muligheten til ordspillet. Men det var slett ikke ment som mobbing, og jeg beklager om det ble oppfattet slik.

Back
Topp