Kan lutinus utsette mensen?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Er rett og slett redd for å få falske forhåpninger om mensen ikke kommer på mandag. Kan den utsette den..? :/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Den KAN, men det betyr ikke at den gjør det.
Jeg fikk lengre lutealfase av progesterontilskudd (tid mellom eggløsning og mens).

Krysser fingrene for deg!

Den KAN, men det betyr ikke at den gjør det.
Jeg fikk lengre lutealfase av progesterontilskudd (tid mellom eggløsning og mens).

Krysser fingrene for deg!
Ok ;) takk for svar :) får håpe mensen ikke kommer - av den rette årsaken :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Får man mensen så mye tidligere etter innsett ? Tenkte kanskje man fikk mensen etter 14 dager når man hadde innsett? Tenker på siden vi satt inn egg samtidig:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk ikke mens før 3 dager etter jeg sluttet på progesteronstøtte, altså etter TD. Men jeg testet negativt da. Men vet noen får mens tidligere..

Jeg har begynt å småblø på rugedag 9 ved mine negative forsøk, så lutinus har ikke utsatt den hos meg. Ved fryseforøk når man går på progynova derimot, kommer ikke mens før man slutter på tablettene.

Lutinus har ikke utsatt hos meg . Fått mensen en og to dager før ved negative forsøk. Den KAN utsette men tror det er mest vanlig at den ikke gjør det

Samme som Mammadrøm, har begynt å blø på dag 9 og 10 med mine forsøk :( Men har brukt Utrogestan ved fryseforsøk, da har ikke mens kommet før noen dagen etter pilleslutt :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dere som har brukt lutinus, hadde dere mye utflod? Jeg har enormt mye. Rant gjennom truseinnlegget i natt :o

Brukte crinone ved forrige innsett og husker ikke det var så mye da :/

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg bruker også lutinus og har hatt mye utflod de siste dagene..

Dere som har brukt lutinus, hadde dere mye utflod? Jeg har enormt mye. Rant gjennom truseinnlegget i natt :o

Brukte crinone ved forrige innsett og husker ikke det var så mye da :/

Sent from my iPad using BV Forum
Masse :-p

Denne utfolden består vel av en del oppløste tablettrester også vil jeg tro..

Bruker Lutinus og truseinnlegg :P Mye hvitt tablett rester som kommer ja, av å til kjenner jeg at det kommer masse ut.. Da er truseinnlegget ganske hvitt :) Haha... ;) Det er helt vanlig sa de på sykehuset, det må jo komme ut igjen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp