Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er progesteron 100 mg x 2. Fikk det pga MA x 3. Er kjempe glad, men samtidig livredd akkurat nå.Den er i alle fall positiv!Lutinus er progesteronstøtte, er det ikke..? Hmm.. tror ikke det skal gi utslag på hcg test. Men her får ekspertene svare.
Nei den gir ikke falsk positiv. Du har ikke fått noen annen medisin enn lutinus ?Første gang jeg prøver Lutinus. Er 9 dpo og tok en test nå. Kan Lutinus gi sånn strek? Har aldri opplevd skygge på disse testene før (make sure), og alltid fått tidlig positiv.
Vis vedlegget 330558

Nei, kun Lutinus 100 mg jeg starta på etter eggløsning.Nei den gir ikke falsk positiv. Du har ikke fått noen annen medisin enn lutinus ?
Da kan jeg jeg kanskje si gratulererNei, kun Lutinus 100 mg jeg starta på etter eggløsning.

Ja, jeg tror også det. Fikk positiv one step 10 mlU i går kveld og litt sterkere i dag tidlig. Ingen av de testene har jeg opplevd skygge på før. Syns forøvrig make sure 25 mlU er mye bedre! Tok en one step for to dager siden som var blenda.Tror du er gravid![]()
GratulererJa, jeg tror også det. Fikk positiv one step 10 mlU i går kveld og litt sterkere i dag tidlig. Ingen av de testene har jeg opplevd skygge på før. Syns forøvrig make sure 25 mlU er mye bedre! Tok en one step for to dager siden som var blenda.
Er det pga Lutinus at jeg er kvalm allerede? Er bare 10 dpo.
Har bestilt digital, men ventet til helga med å ta den.Gratulererdet vet jeg ikke :/
Men nå kan du ta digital og hvis du har fått strek på de med 25ml/u![]()
Jeg leste litt om det, og forstår det nå at det er jo to forskjellige hormon. Helt nytt for meg dette tilskuddet, og har lest om andre ting som kan slå ut og LH tester.Krysser fingrene for at den blir sterkere.
Lutinus kan ikke gi positiv test. Da hadde ikke sykehusene/klinikkene brukt det som metode for å bekrefte/avkrefte graviditet.
Jeg leste litt om det, og forstår det nå at det er jo to forskjellige hormon. Helt nytt for meg dette tilskuddet, og har lest om andre ting som kan slå ut og LH tester.
vet du om det er vanlig med ekstra kvalme på Lutinus?
Må bare høre, om du fortsatt er her inne. Hvordan gikk det? Prøver Lutinus for første gang denne syklusen og er veldig spent.Første gang jeg prøver Lutinus. Er 9 dpo og tok en test nå. Kan Lutinus gi sånn strek? Har aldri opplevd skygge på disse testene før (make sure), og alltid fått tidlig positiv.
Vis vedlegget 330558