Kan kjenne livmoren!

Mulan

Elsker forumet
Mailykke 2018
Junispirene24❤️
Kjente for kanskje 3 dager siden og da kjente jeg ingenting men nå kan jeg kjenne kanten på livmoren allerede 7+3 :o flere?

oi det visste jeg ikke... Kjenner nok ingen livmor her enda. Den gjemmer seg godt enda.

Hahaha gjett om vi blir liggende på rygg og kjenne etter nå :p jeg kjenner ingenting enda ;)

Prøv å kjenne etter om morgenen når blæren er helt full. Slik var det jeg kjente den i mine to forrige svangerskap. Har ikke kjent noe enda, men er bare 7 uker på vei også da :)

Jeg kjente den ved å trykke fingrene under skambeinet :p

Nå synes jeg at jeg kjenner noe der også:) Men det kan vel bare være muskler eller noe?
Du kjenner ganske tydelig en kant på noe rundt noe:) har ingen muskler eller andre organer utenom tarmene(som kan være fylt med avføring) der så om du kjenner noe som minner om en kanten på en ball så er det mye sannsynlig at det er livmoren :D

Du kjenner ganske tydelig en kant på noe rundt noe:) har ingen muskler eller andre organer utenom tarmene(som kan være fylt med avføring) der så om du kjenner noe som minner om en kanten på en ball så er det mye sannsynlig at det er livmoren :D
Tør ikke trykke så hardt der jeg:) Forstår ikke helt hva dere mener med bak/under beinet der nede? Kommer ikke til jeg, magen er for hard til å trykkes inn rett over der.

Noe kjenner jeg vertfall, spesielt de siste to dagene. Mannen min kjente det også, tror det kan være den ;) Er 8 uker i morgen :D

Back
Topp