Kan jo like gjerne...

*Viola

Andre møte med forumet
...melde meg inn her. Jeg hadde termin igår. Så nå er jeg en dag på overtid, og jeg har nok ikke noen forhåpninger på at han kommer ut idag...

Var hos legen på kontroll tidligere idag. Og der ble hun veldig usikker på om det var hodet eller rumpa som lå ned. Så hun sendte meg opp til føden for ultralyd for å sjekke leie til denne gutten. Der ble det utført sånn sparke/rie/hjertelyd-test og den berømte underlivssjekken om evt modning. Det viser seg at jeg har modning og den vanlige åpningen som gjerne fleregangsfødende har. Skulle jo bare mangle med alle de falske riene jeg har hatt de siste to ukene. Joda, ultralyden viste heldigvis at hodet ligger ned. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet å vente siden man vet at tredjegangs kan gå med modning og åpning lenge før riene kommer ordentlig igang.

Må bare si at jeg syns det er irriterende med overgangstid fordi det er som å hele tiden flytte på målstreken.. Med de to andre guttene fødte jeg 9 dager og 6 dager før termin...

Oi, merkelig å gå over med nr 3 etter å få før med de 2 første... han er nok rett rundt hjørnet!!! :)))

Ja, det er merkelig.. Og legen sa også at ut fra hennes erfaringer var det ikke vanlig med å gå over med hvis man hadde født før tidligere. Jeg var visst motsatt av statistikken..

Det er 1. mars og andre dag på overtid. Får bare holde motet oppe og være tålmodig..

Back
Topp