Kan Jeg???

Hadia

Andre møte med forumet
Hei folkens,,,, jeg er ny her,,er gravid på 19 uker,,,, Jeg lurte på om kan jeg bruke silkepil,,,,,hvis ja, så skader ikke det noe i underlivet ellr noe annet da??????

Silkèpil nedentil? (auuu[&:])
 Nå husker jeg ikke helt hvilken uke fosteret begynner å høre, men hvis det er nå så ville jeg ikke brukt den pga støy- men det er meg.[:)]

Hva er silkepil????

Jeg mente ikke til nede da,,men oppe på armene og leggene......?????

ORIGINAL: Lillingen x2

Hva er silkepil????

Jeg fant det ut[8D][:D] men uansett, bråker den mye?

Min gjør iallfall, men mulig den har sett sine bedre dager[X(][:D]

Hvis du bruker den på armer eller bein tror jeg det skal gå greit. Men vær obs på at en ofte får lavere smerteterske i svangerskapet.

ORIGINAL: MammaOkt

Hvis du bruker den på armer eller bein tror jeg det skal gå greit. Men vær obs på at en ofte får lavere smerteterske i svangerskapet.

Høyere enn feks. en hårføner?

Tror det er en sånnen liten dings som drar ut hårene....

Kommer an på hårføneren hehe...[8D]
Men for å si det slik, da jeg brukte min i svangerkapet så reagerte babyen  med å bli urolig og sparket villt. Jeg kuttet det derfor ut. Men min er gammel, så kanskje de nyere versjonene er mer stillegående.

Kommer an på hårføneren hehe...[8D]
Men for å si det slik, da jeg brukte min i svangerkapet så reagerte babyen  med å bli urolig og sparket villt. Jeg kuttet det derfor ut. Men min er gammel, så kanskje de nyere versjonene er mer stillegående.

Hehe, jeg har hverken hårføner eller silkepil [8D] Men jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde ikke tenkt over at det kunne gjøre noe før du nevnte det nå.. Om det ikke er helt sykt høyt da..

Hehe, jeg har hverken hårføner eller silkepil [8D] Men jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde ikke tenkt over at det kunne gjøre noe før du nevnte det nå.. Om det ikke er helt sykt høyt da..

Tviler på at babyen tar noen skade av det altså, men jeg kuttet det ut for jeg så for meg at babyen min var villig til å stappe morkaka i ørene pga støyen hehe[:D]

Jeg leste silke-pil og ikke silk-epil [:D][:D]
Ungen begynner ikke å høre før uke 23-24 tror jeg. Jeg bruker bare på leggene, og det gjør jeg nok selv om ungen har begynt å høre. Mye som bråker mer enn det. Mixmaster f.eks. Eller gubben som spiller spill.. [:D]

Vi snakker epilator her ja?!?[8|]
I såfall kan jeg ikke skjønne hvorfor den skulle bråke så mye at det har noe å si for babyen, hehe!Ikke om du hadde epilert en viss plass engang[8D]
Jeg tror det er mye som bråker mer enn den!![8D][;)]

Back
Topp