Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
forvente å få tr til nogenlunde samme tid etter et mislykka forsøk?[:-] Fikk jo avbruddsblødningen akkurat 14 dg etter innsett, og venter nå tr igjen. Skal nemlig igang på denne syklusen.....så bare lurer litt da vettø[8D]
Formulerte meg kanskje feil, men vi fikk negativ test på første forsøk. Klinikken som sa at det kaldtes avbruddsblødning[&:] Får vel bare vente og se når tr kommer.......
Fikk tr faktisk idag[:)] Har latt klinikken styre når vi skulle sette igang, for jeg mener de vet best. Og de sa at jeg skulle ha en syklus imellom, så det betyr at jeg starter på denne. Siden jeg skal ha kortregime så begynner jeg på syklus dag 1/2/3, så det blir jo nesten tre uker tidligere enn hvis jeg skulle ha sprayet.[:D]
Føler meg egentlig klar for å begynne igjen, blir jo et annet regime også, det har nok en stor betydning...jeg slipper nok unna mye bivirkninger.
Får vel ringe klinikken og høre om jeg skal begynne denne syklusen uansett, vet jo ikke 100% om de har plass til meg, men de snakka om at de skulle trøkke meg inn[8D] Får ringe og høre.