Kan jeg??

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Fikk brev ang celleprøve på sykehuset.. Kan jeg spørre om det kan sjekke alt? Siden jeg er der liksom???

Hva mener du med alt?
En vanlig GU?
tja, har de tid så kan de sikkert det. De må jo inni der lell :)

Eller misforstår jeg nå? I så fall beklager jeg :P

Men jeg vet at sykehus-folk kan være greie altså! Da jeg var gravid og hadde gallestein, måtte jeg til UL for å sjekke hvor mye stein det var. Da tok UL-duden et par "sveip" nedom magen så jeg fikk se babyen :)

Ja, tenkte GU :) Siden de er inni der å roter alikevel lizzm :P Blir jo bare et par prøver til :)

¤Woolfmother¤ skrev:
Ja, tenkte GU :) Siden de er inni der å roter alikevel lizzm :P Blir jo bare et par prøver til :)

Tipper de gjør det jeg. Særlig om du sier du mistenker noe..

Gollemor skrev:

¤Woolfmother¤ skrev:

Tipper de gjør det jeg. Særlig om du sier du mistenker noe..

Jeg gjør egentlig ikke det... Men kan jo si det! Bare tenker at det kan være greit å ha gjort det! Så VET jeg helt sikkert :)

Gjør det... Her var jeg innom for en rask sjekk pga blødninger og da tok ho celleprøve i samme slengen lissom..Sånn bare for å ha gjort det.. =)

ja for når de skal inne der uansett så er det jo ikk mer jobb? De har sikkert det utstryet som trengs vil jeg tro?
Jeg spør jeg. Dert værste som kan skje er at de sier "nei dessverre det kan vi ikke hjelpe deg med" :P

Jeg tok celleprøve i mai, og da sjekka han jo at alt annet var som det skulle når han først var oppi der. Fikk også tidlig UL, var inne i 30 minutter, der selve UL'en var det som tok kortest tid.. Så var ikke noe mindre undersøkelse jeg fikk da enn det jeg har pleid å fått når jeg har vært hos GU hos legen min iallefall.. Var kanskje 15-20 min med undersøkelse og 10 min med UL...

Back
Topp