kan jeg være....

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
.... Tørr ikke si det engang..[&:] Jeg fikk mensen tilbake for en mnd siden.. Skulle vel hatt mensen i dag dersom syklusen er normal.. Men jeg pleier ikke å ha normal syklus, mensen kommer i hytt og dyne vær og er ofte veeeeldig sein... MEN jeg har en rar stikkende øm følelse nederst i magen [&:] Har kjent det et par dager nå, men kjenner det veldig godt i dag.. Tror jeg skal kjøpe meg en test på legekontoret i morgen..[8|] (vi har ikke brukt prevensjon....) Siden jeg slet litt med å bli gravid med Malin har jeg liksom ikke vært så veldig bekymra.. men, men ikke sikkert d er noe[;)][&:][8D]

sånn stikker det og river til meg også...[;)]

Oisann...greit å sjekke det så fort som mulig, så får du svaret og slipper å gå å gruble [;)].

Jeg blir selvsagt glad  [:D][:D][:D] selv om jeg ikke hadde tenkt å bli gravid enda i hvertfall ikke før sommeren [;)] Men det er jo godt mulig det er bare mensen som er på vei....?? Er veeeldig spent selv nå...[8D]

Så spennende og så kjekt da. Krysser fingrer og tær for deg.

åååååååå,så spennende da[:D]

Krysser fingeren for at du ER gravid jeg  Det er bare fordi jeg selv har så lyst på en liten spire[:)][8D]

JUHU!!! så kjekt!! Skal du ta testen med det samme eller? Er jo det derre mårra urinet vettu :)

ÅÅÅÅ så spennende!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Oioioi, dette er jo helt utrolig spennende!! [:)] Du får ha lykke til med testing, og vær klar over at vi sitter her inne på nåler i  morgen og gleder oss til å få resultat av test [;)]

fikk mensen 8dager for sent nå... hadde og problemer med å bli gravid den tiden før jeg virkelig ble gravid med den første... dvs at jeg ikke gikk på p-piller på 3år og ingen prevensjon... hadde sikkert 4typer på di årene,å ble aldri gravid.. helt til jeg ble singel igjen å møtte på sønnen til husevertene... å vips,på bare 2mndr var d gjort... så etter at jeg fikk mathea tenkte jeg at jeg ikke blir gravid igjen så fort... men der tok jeg jammen feil... så nå sier gubben at han tør såvidt å se på meg i tilfelle jeg blir gravid igjen..

nå er vi spente på om du har tatt en test.. det er iallfall jeg[:)]

Back
Topp