B bambilita Glad i forumet 2 Jan 2014 #1 Har termin 7.september, men begge mine to første er tidligfødte og jeg regner med nykomlingen kommer i august Sent from my HTC One X using Tapatalk
Har termin 7.september, men begge mine to første er tidligfødte og jeg regner med nykomlingen kommer i august Sent from my HTC One X using Tapatalk
Chriztine Forumet er livet Augustmødrene 2014 Desemberskatter 2016 3 Jan 2014 #2 Velkommen skal du være
Tuppeline Forumet er livet VIP Augustmødrene 2014 3 Jan 2014 #3 Gratulerer å velkommen inn hit Koselig at du vil værra attme oss
*prikkeline* Andre møte med forumet :) Augustmødrene 2014 3 Jan 2014 #5 Gratulerer og velkommen! Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
B bambilita Glad i forumet 3 Jan 2014 #6 Sist hadde jeg termin 2.september, og gutten kom 17.august. Gangen før var termin 10.mars, men jenta tittet ut 12.februar Har dere flere barn? Sent from my HTC One X using Tapatalk
Sist hadde jeg termin 2.september, og gutten kom 17.august. Gangen før var termin 10.mars, men jenta tittet ut 12.februar Har dere flere barn? Sent from my HTC One X using Tapatalk
M Maispire2018 Elsker forumet Augustmødrene 2014 Mailykke 2018 3 Jan 2014 #7 Gratulerer ;-) velkommen! Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
T Tosmå Elsker forumet 3 Jan 2014 #9 Gratulere og velkommen hit Jeg har to fra før og har godt over tiden med begge to, så rekner med det blir det denne gangen også.
Gratulere og velkommen hit Jeg har to fra før og har godt over tiden med begge to, så rekner med det blir det denne gangen også.