Blomst&Latter
Andre møte med forumet
Takk!❤Gratulere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!❤Gratulere
GRATULERER!JER ER GRAVID. PÅ FØRSTE FORSØK :O
Selvsagt kan du detJeg har ett spm.. nå som jeg er gravid.. kan jeg spise sjokolade?? Tror jeg kommer til å dø hvis jeg ikke kan spise sjokkis i helgene
Tusen hjertelig takk ❤GRATULERER!
Åh, fjoh! det var en lettelse, har lest flere steder at man må holde seg unna så mangt Takk!Selvsagt kan du det
Anbefaler deg å lese denne guiden https://www.babyverden.no/gravid/hva-er-nei-mat-for-gravide/
JER ER GRAVID. PÅ FØRSTE FORSØK :O
Tusen takk❤Gratulerer
Et annet spørsmål: siden det var første forsøk så var jeg egentlig forberedt på å få mens nå, derfor drakk jeg alkohol på nyttårsaften.. og jeg ble litt i form for å si det slik.. hvilke skader kan jeg ha påført barnet ved å drikke alkohol så tidlig? Har ellers ikke drukket noe.. tenker og tenker på at det kan være noe galt
Slapp helt av. Det går nok helt fint. Jeg gjorde det samme. Dro til legen og fikk vite at storparten av gravide drikker før de vet de er gravid bare ikke drikk noe mer så går det nok heeelt fintEt annet spørsmål: siden det var første forsøk så var jeg egentlig forberedt på å få mens nå, derfor drakk jeg alkohol på nyttårsaften.. og jeg ble litt i form for å si det slik.. hvilke skader kan jeg ha påført barnet ved å drikke alkohol så tidlig? Har ellers ikke drukket noe.. tenker og tenker på at det kan være noe galt
Åh så godt å høreSå tett på befruktning er det ingenting som har tatt skade av at du drakk alkohol
Okei, takk for svar! Skal til legen på mandagSlapp helt av. Det går nok helt fint. Jeg gjorde det samme. Dro til legen og fikk vite at storparten av gravide drikker før de vet de er gravid bare ikke drikk noe mer så går det nok heeelt fint
Tusen takk!Gratulerer
Jeg har ett spm.. nå som jeg er gravid.. kan jeg spise sjokolade?? Tror jeg kommer til å dø hvis jeg ikke kan spise sjokkis i helgene
Tusen takk! Og takk for tipsetGratulerer!
I tillegg til babyverden sine sider så anbefaler jeg også www.helsenorge.no (denne får du nok også informasjon om når du skal til jordmor. . Lykke til!
Det går nok helt fint alle mine 3 har «vært med på en fest» helt helt i starten for å si det sånnEt annet spørsmål: siden det var første forsøk så var jeg egentlig forberedt på å få mens nå, derfor drakk jeg alkohol på nyttårsaften.. og jeg ble litt i form for å si det slik.. hvilke skader kan jeg ha påført barnet ved å drikke alkohol så tidlig? Har ellers ikke drukket noe.. tenker og tenker på at det kan være noe galt
Hehe okei det er godt å høre takk!Det går nok helt fint alle mine 3 har «vært med på en fest» helt helt i starten for å si det sånn