Blomst&Latter
Andre møte med forumet
Hei. Jeg og kjæresten har akkurat begynt å prøve å bli gravide, og dette er første måneden vi prøver. Hadde eggløsning for 15 dager siden nå. Etter en uke kjente jeg litt småmurringer i underlivet, som stoppet etter en stund. Ettet en uke begynte jeg å kjenne småkvalme som oppsto noen timer etter måltid. Kvalmen varer i 2 sek før den gir seg, og den er veldig svak. Men har kjent på det hver dag. De siste dagene har menssmertene blitt sterkere, slik som det bruker før mensen kommer. Men den har enda ikke kommet. Siden det er første gangen vi prøver så er det veldig liten sjans for at jeg er gravid, så jeg er redd for at det er kroppen som "lurer" meg med falske symptomer.. Jeg har til vanlig lang syklus, men siden det er første prøverunde så vet jeg ikke eksakt hvor lang den er og heller ikke når jeg bør forvente mens. Men har lest på nett at mens skal komme 12-16 dager etter eggløsning, så jeg synes det er rart at den ikke har kommet enda. Har ingen andre symptomer som ømme bryst etc... testet også negativt på dag 12 etter eggløsning.. Men er det en sjans for at jeg kan være gravid allikevel?? Hilsen en forvirret 22 åring