kan jeg være gravid?

Guest
Jeg går på p-sprøyte, og har gjort det i ca 1,5 år. Nå synes jeg at magen min begynner å virke som den gjorde når jeg var gravid med min datter. Jeg er ganske slank om morgenen, men utover dagen, og spesielt på kvelden er magen stor, og hard, og ser ut som når jeg var gravid. (Jeg har samme kosthold og treningsvaner nå som tidligere). Og enkelte ganger føler jeg noe som kan minne om spark i magen. Idag ble jeg oppmerksom på at brystene er ømme, og at det kommer noe som minner om melk ut av de. Men jeg har har tatt gravitest, og den er negativ. Kan det være at den var feil, eller kan dette bare være tilfeldig?
 
Hei!
Det er svært sjelden og skjer vel nesten aldri at noen blir gravid ved bruk av p-sprøyte. Det at graviditetstesten også er negativ bekrefter også dette. Det kan jo være andre årsaker til at du føler deg oppblåst og at det kommer melk ut fra puppene. Jeg vil råde deg til å ta kontakt med din fastlege for å diskutere/ få en vurdering av de symptomene du beskriver.Håper du da kan få svar som kan forklare årsaken til dine symptomer. Lykke til! Hilsen Elin
 
Back
Topp