Kan jeg ta otrivin nesespray?

Nei, det er ikke farlig. Jeg er potte tett selv, men prøver å greie meg uten på dagtid, sånn i tilfelle.

Ja det står på denna tryggmammamedisin sida... så eg har måtte brukt det litt no nær eg va pottetett!

Sniker litt om det går greit....
Ikke farlig, men skal helst ikke tas mer enn i 10 dager sammenhengende ; ivertfall det di sa på apoteket . Jeg er også plaget til tider med tett nese. Kan anbefale nesehorn også, det kan brukes når du vil og hvor lenge det trenges :happy:

Jeg har blitt helt avhengig av otrivin etter to forkjølelser på rappen! Tar stort sett kun på kvelden når jeg skal legge meg, for sliter sånn med å sove med tett nese. Men må ta meg selv i nakken og slutte nå...

Jeg brukte otrivin hele forrige svangerskap..var potte tett hele tiden.. brukte kun på kvelden for å få sove. 2 dager etter fødselen var det helt fint igjen:) samme denne gangen også:wacky: men jeg ble ikke avhengig

Jeg brukte otrivin hele forrige svangerskap..var potte tett hele tiden.. brukte kun på kvelden for å få sove. 2 dager etter fødselen var det helt fint igjen:) samme denne gangen også:wacky: men jeg ble ikke avhengig

Husker jeg slet skikkelig med dette sist svangerskap, men nå er jeg skikkelig tett i nesa pga heftig forkjølelse :meh: Håper jeg blir bedre snart!

Back
Topp