Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilde?Kjøpte masse eBay tester og fikk positiv i dag!!!! Kan jeg stole på den??
litt i sjokk, veldig glad, og egentlig ganske redd! Skal rett på apoteket i morgen å få en digital test!
Ingen tvil der nei, gratulerer!Ingen tvil om to streker, men kan jeg stole på dem?
Skal ta en til ved neste toalettbesøk, ingen tvil! Og rett på apoteket i morgen for å kjøpe en CB digital!Når den er så sterk så kan du sikkert ta en ny en veldig fort å få «dobbelsjekket» det
Så gøy ser du har termin samtidig som meg fikk 2-3 på digital idagSkal ta en til ved neste toalettbesøk, ingen tvil! Og rett på apoteket i morgen for å kjøpe en CB digital!
Å så gøy!!! Er litt stressa, kun 1 time siden test og har allerede vurdert 5 ganger å dra på bensinstasjonen for å høre om de har! Mannen mener derimot jeg må ta det rolig og vente til i morgen når apoteket åpnerSå gøy ser du har termin samtidig som meg fikk 2-3 på digital idag
Det går nok helt fint Bensinstasjonen her hadde ikke Ta test ved neste dobesøk og du er nok gravidÅ så gøy!!! Er litt stressa, kun 1 time siden test og har allerede vurdert 5 ganger å dra på bensinstasjonen for å høre om de har! Mannen mener derimot jeg må ta det rolig og vente til i morgen når apoteket åpner
mest stressa fordi jeg drakk vin på tirsdag og sto å spiste fenalår før jeg gikk og tok testen...
Kjøpte masse eBay tester og fikk positiv i dag!!!! Kan jeg stole på den??
litt i sjokk, veldig glad, og egentlig ganske redd! Skal rett på apoteket i morgen å få en digital test!
Å så gøy!!! Er litt stressa, kun 1 time siden test og har allerede vurdert 5 ganger å dra på bensinstasjonen for å høre om de har! Mannen mener derimot jeg må ta det rolig og vente til i morgen når apoteket åpner
mest stressa fordi jeg drakk vin på tirsdag og sto å spiste fenalår før jeg gikk og tok testen...