Kan jeg stole på EBay testen?

marno95

Betatt av forumet
Kjøpte masse eBay tester og fikk positiv i dag!!!! Kan jeg stole på den??

litt i sjokk, veldig glad, og egentlig ganske redd! Skal rett på apoteket i morgen å få en digital test!
 
Ingen tvil om to streker, men kan jeg stole på dem?
 

Vedlegg

  • B7845464-70FF-49B0-A212-0FE1FC86C61F.jpeg
    B7845464-70FF-49B0-A212-0FE1FC86C61F.jpeg
    29 KB · Visninger: 52
Når den er så sterk så kan du sikkert ta en ny en veldig fort å få «dobbelsjekket» det :D
 
Så gøy :D ser du har termin samtidig som meg ;) fikk 2-3 på digital idag :)
Å så gøy!!! Er litt stressa, kun 1 time siden test og har allerede vurdert 5 ganger å dra på bensinstasjonen for å høre om de har! Mannen mener derimot jeg må ta det rolig og vente til i morgen når apoteket åpner

mest stressa fordi jeg drakk vin på tirsdag og sto å spiste fenalår før jeg gikk og tok testen...
 
Å så gøy!!! Er litt stressa, kun 1 time siden test og har allerede vurdert 5 ganger å dra på bensinstasjonen for å høre om de har! Mannen mener derimot jeg må ta det rolig og vente til i morgen når apoteket åpner

mest stressa fordi jeg drakk vin på tirsdag og sto å spiste fenalår før jeg gikk og tok testen...
Det går nok helt fint ❤️ Bensinstasjonen her hadde ikke :confused005 Ta test ved neste dobesøk og du er nok gravid :love7
 
Kjøpte masse eBay tester og fikk positiv i dag!!!! Kan jeg stole på den??

litt i sjokk, veldig glad, og egentlig ganske redd! Skal rett på apoteket i morgen å få en digital test!
Å så gøy!!! Er litt stressa, kun 1 time siden test og har allerede vurdert 5 ganger å dra på bensinstasjonen for å høre om de har! Mannen mener derimot jeg må ta det rolig og vente til i morgen når apoteket åpner

mest stressa fordi jeg drakk vin på tirsdag og sto å spiste fenalår før jeg gikk og tok testen...

Eg snusa 20 snus daglig og drakk 4 dl jæger ein kveld rett før eg testa positivt. Så du e ikkje aleine som har synda. Trur det går veldig bra når det e så tidlig.
 
Jeg tok 4 tester til, alle like sterke!
 

Vedlegg

  • A98CDC3B-820F-486B-83F1-8C2141DC2A04.jpeg
    A98CDC3B-820F-486B-83F1-8C2141DC2A04.jpeg
    11,8 KB · Visninger: 37
Gratulerer!
 
Back
Topp