Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tøsa
ja det kan du. men man bør spise alt av kjøtt og kjøttpålegg ferskest mulig.
(varmebehandling i micro tror jeg ikke blir det samme som koking og steking forresten[;)])
(varmebehandling i micro tror jeg ikke blir det samme som koking og steking forresten[;)])
ORIGINAL: Beta
De serverer det på føden på A-hus ihvertfall. Og de kunne ikke skjønne at ikke gravide kunne spise det[;)]
ORIGINAL: Mrs.B
hvorfor skal du IKKE kunne spise salami???[8|]
ORIGINAL: Histepist
Jeg spiste det nesten hver dag da jeg var gravid, og her verdens herligste gutt nå [:D]
ORIGINAL: lizzlie
Har såå lyst på salami, men så lenge det finnes en risiko (uansett hvor liten den måtte være)så er jeg ikke villig til å ta den..Er barnet mitt det er snakk om, da får jeg heller spise noe annet og kose meg med salami etterpå..[:)]
ORIGINAL: Mamman til leo!!
De serverer det på føden på A-hus ihvertfall. Og de kunne ikke skjønne at ikke gravide kunne spise det[;)]
er ikke så lenge siden det endte med to døde barn i mors mage pga d de serverte på et sykehus her i norge
ORIGINAL: Krølla82
Ok, men så lenge den er fersk så har det ikke noe å si da om den er kald eller varm da. Da kan jeg reise og kjøpe salami med god samvittighet.[:D]
er vel litt delte meninger da... det er jo spekemat, man skal jo helst ikke spise rått kjøtt.
men jeg spiser sånn pålegg-spekemat med god samvittighet.
jeg spiser den iallefall fersk. både kald og varm[;)]
ORIGINAL: ~Alexandra~
er ikke så lenge siden det endte med to døde barn i mors mage pga d de serverte på et sykehus her i norge
Det var ikke salami, men en slags muggost som var blitt servert.
ORIGINAL: ~Alexandra~
Det var ikke salami, men en slags muggost som var blitt servert.
ORIGINAL: ~Mirabell~
ORIGINAL: Histepist
Jeg spiste det nesten hver dag da jeg var gravid, og her verdens herligste gutt nå [:D]
samme her, bare at jeg har verdens herligste jente![;)]og hverken lege eller jordmor hadde noe å si på at jeg spiste salami!