Kan jeg melde meg inn her også??

Jaaaa....så koselig. Klart du må være her, selv om jeg håper du får ha lille babyen i magen i lang lang tid. Hvor tidlig fødte du pga. sf ? Jeg fikk det på slutten jeg, så ble satt i gang før termin

ORIGINAL: FruStina

Jaaaa....så koselig. Klart du må være her, selv om jeg håper du får ha lille babyen i magen i lang lang tid. Hvor tidlig fødte du pga. sf ? Jeg fikk det på slutten jeg, så ble satt i gang før termin

Hehehe takk...

Med Casper ble jeg satt i gang i uke 37+...Med snuppa akkurat en uke før termin...

Tror jeg fikk SF rundt uke 34 eller noe med Casper...Er ikke sikker der, for på de to siste kontrollene begynte kurven å synke..Og det var veldig mye...Men var mye som skjedde samtidig da...Hadde SF, hadde gått å lekket fostervann, motstand i navlesnora og etter fødselen fikk jeg vite at det hadde vært to infarker på morkaka...[&o] Gutten min holdt på å dø i magen min...Han måtte bli på intensiven i en uke ca...Men han kom seg fort..[:)] Sterke gutten min... Han var bitteliten og gjennomsiktig...Plager meg ennå at jeg ikke lukte lunta før...[&o]

Så er spent på om jeg er like nervevrak denne gangen også...Håper ikke det...Føler meg i grunn trygg på legen jeg har nå...[8D]

SF kom i slutten av svangerskapet med Mathilda også...

Litt på etterskudd, men gratulerer med spire og velkommen til oss 

Back
Topp