Kan jeg melde meg inn her også??

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Enn så lenge...[:)]

Har foreløpig termin 3 feb, men har født begge mine før termin (to og en uke før) pga svangerskapsforgiftning...Legen min sa (når jeg var der sist) at jeg vil få det denne gangen også...
Hurra *not*[&o]

Gratulerer til dere alle som er her inne også...

Så klart du kan[:)]

Velkommen og gratulerer[:D]

Hørtes ikke noe særlig ut med svangerskapsforgiftning.. [&o]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Hehehe takk...Kanskje vi føder omhverandre her...[:D]

Nei...Er ikke noe det..Holdt på å miste gutten min pga det blant annet...[&o] Men stor og sterk nå[:D]

Velkommen inn hit[:)]. Håper du trosser oddsen og klarer å gjennomføre svangerskapet uten svangerskapsforgiftning[:D]

Her er alle velkomne [:D] Gratulerer så mye!
Får håpe det ikke ender med svangerskapsforgiftning, og at spira holder seg inne iallefall til januar [:)] 

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

hallo[:D][:D][:D]velkommen hit, moro å se deg her inne[:D][:D][:D]Gratulerer med spira[;)][;)][;)]

Klart det! [:D] Velkommen hit, og gratulerer!! [:D][:D][:D]
Stakkar deg da, sf er jo ikke noe man ønsker seg akkurat [&o] Håper det går bra uansett, er det helt sikkert at du vil få det da?

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Her er alle velkomne [:D] Gratulerer så mye!
Får håpe det ikke ender med svangerskapsforgiftning, og at spira holder seg inne iallefall til januar [:)] 

Selvsagt du kan[:)] Velkommen!!

Føder du før som du har gjort tidligere, og jeg 14 dager senere som jeg gjorde sist så havner du i januar og jeg i februar gruppen[:D]

Tusen takk alle sammen...[:)]

Ja, er garantert sikkert at jeg kommer til får SF igjen...Siden jeg hadde med de to første og ble satt igang pga det så sa han at jeg fikk det denne gangen...MEN så fort blodtrykket steg så blir jeg sengeliggende...[8D] Haha skal ikke klage på det da...[:D]

Jeg får bare ta det med ro og kjenne på kroppen...[:)]

ORIGINAL: ballah

Velkommen inn hit[:)]. Håper du trosser oddsen og klarer å gjennomføre svangerskapet uten svangerskapsforgiftning[:D]

hej o velkommen inn til oss[:D] kjipt emd sf.. har hatt de to ganger jeg også, så kommer få de jeg også. Desverre... Så da sitter vi i samme båt[;)]

Gratulerer!

Gratulerer så masse og velkommen til oss[:)][:)] Så hyggelig at du også kom inn til oss[:)] Håper du slipper svangerskapsforgiftning denne gangen og at du vil trives her inne på januarforumet sammen med oss[:)]

ORIGINAL: ballah

Back
Topp