Kan jeg klage?

anahen

Gift med forumet
Tenker på noe som har irritert meg siden i går!
Bestefaren min ble gravlagt i går, og jeg hadde fått i oppdrag av familien at jeg skulle ordne gravkrans og rosehjerte hos en blomsterbutikk fra oss alle.

Var innom blomsterbutikken forrige uke for å velge ut farger og blomster.

Kransen ble jeg veldig fornøyd med da jeg så den i kirken i går, men rosehjertet... FY så skuffet jeg ble...
Jeg bestilte et hjerte til nesten 2000,- og hun viste meg "formen" de bruker til det. Synes den var litt liten, og spurte om de ikke klarte lage et litt større hjerte.
Hun foreslo de kunne bruke noen nelliker innimellom, i samme rødfarge som rosene slik at det fikk litt mer volum.
Jeg sa jeg ikke var glad i nelliker, men hun overbeviste meg om at de skulle bare være mellom rosene og ville ikke synes.
Jeg godtok dette, og betalte tilogmed litt MER enn jeg skulle siden hun skulle putte inn litt flere roser.

Når jeg kommer i kirken i går, og ser det hjertet ble jeg så lei meg!!! Det var nesten KUN nelliker i rødt, og en stripe på ene siden av hjertet i MØRKERØDE roser som ikke lignet fargen på nellikene i det hele tatt!
Hjertet var rett og slett STYGT, og ikke slik jeg hadde bestilt...

Kan jeg klage på dette? Synes dere det? Føler meg så dum som ønsker å klage på gravblomster, men det var veldig viktig for meg at det hjertet skulle være slik jeg ønsket i en slik anledning....[&o]

du betalte en dyr pris, og sa hva du ville ha og ikke, men alikvell fikk noe annet.. SÅKLART kan du klage.. Om du ikke får noe igjen for det, så har du ihvertall sagt meningen din ! 

ORIGINAL: Frøken Lillan

du betalte en dyr pris, og sa hva du ville ha og ikke, men alikvell fikk noe annet.. SÅKLART kan du klage.. Om du ikke får noe igjen for det, så har du ihvertall sagt meningen din ! 

Ja, liksom det jeg tenker også. Jeg ønsker ikke noe igjen for det på en måte, for han ble jo gravlagt i går[&o] Så det hjelper meg lite liksom...
Men ønsker bare de skal vite, at dette ikke var som avtalt i det hele tatt...[:@]

Sign denne.

Synes iallefall du skal dra ned å snakke med den om at det 'bare' var nelliker, når dte var det du IKKE ville ha, for enig med deg, det er en grav blomst med stor G... Leit at ting ikke blir som man ønsker på en sånn dag!

Sign!

Er helt enig. Det er jo viktig at de skjønner at du ba om noe helt annet, selv om du ikke får noe igjen. Så utrolig synd at det ikke ble som du ville. Det ødelegger jo litt av opplevelsen din ihvertfall..

Klart du kan klage!

Man er ikke dum som klager på gravblomster, det er jo på en måte en siste hilsen, en siste "måte" å vise kjærlighet,om man kan si det sånn til den man har mista.

Jeg hadde blitt utrolig lei meg om det hadde vært en stygg krans,så ja,klag!

Stor klem![:)]

JA du kan klage! Selv om det er til en grav så skal de jo yte sin beste service selv om det er til en person som ikke ser dette!

For deg så er det viktig, og det burde holde i massevis syns nå jeg![:)]

Om du ikke får noe igjen, så ring elelr dra dit å klag.. De har du all rett til[:)]

Og kondolerer[:(]

ORIGINAL: MilliVanilli

Klart du kan klage!

Man er ikke dum som klager på gravblomster, det er jo på en måte en siste hilsen, en siste "måte" å vise kjærlighet,om man kan si det sånn til den man har mista.

Jeg hadde blitt utrolig lei meg om det hadde vært en stygg krans,så ja,klag!

Stor klem![:)]

Enig.. så nedtur !

Back
Topp