Kan jeg henge med dere?

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Jeg har egentlig termin 10 januar, men venter tvillinger, så de blir mest sannsynlig født i desember, så da føler jeg for å henge her med dere også :)
 
Selvfølgelig, du skal være så velkommen!
Og gratulerer med to små ❤
 
Kan jo fortelle litt om meg selv. :)
Jeg er 31 år, og har allerede 3 barn. Denne siste graviditeten var en kjempe overraskelse, og helt uventet. Har hatt en god del blødninger, med både friskt og gammelt blod, så trodde jeg egentlig hadde mistet. Så ble en enda større overraskelse på ul når det viste seg å være to stykker :nailbiting::hilarious:
Eldste min blir 7 år, og mellomste er blitt 4 år, og minste ble 1 år i mai, så det blir veldig tett mellom de siste :)
 
Velkommen og gratulerer med dobbellykke❤❤
 
Åh, så heldig du er:Heartred:Heartred Gratulerer med 2 i magen:Heartred

Klart det blir travelt, men verdt det:D selv har 5barn hvor de 3 siste er født med 15mnd i mellom hver. Nr 6 kommer heldigvis 2 1/2år etter minste;)

Det har vært og er fremdeles supertravelt, lite sosialt liv utenom, men jeg elsker at det ble sånn:Heartred
 
Åh, så heldig du er:Heartred:Heartred Gratulerer med 2 i magen:Heartred

Klart det blir travelt, men verdt det:D selv har 5barn hvor de 3 siste er født med 15mnd i mellom hver. Nr 6 kommer heldigvis 2 1/2år etter minste;)

Det har vært og er fremdeles supertravelt, lite sosialt liv utenom, men jeg elsker at det ble sånn:Heartred
Forventer en ganske hektisk hverdag med mye sjonglering fram å tilbake, men det er vell bare en periode til vi kommer i rutiner :)
 
Gratulerer med to små mageboere :)
 
Back
Topp