Kan jeg høre til her? :)

Minimamma

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg fikk en datter 8.juni, hun ble født i uke 34+1, og termin var 22.juli. Korrigert alder er hun nå 1 mnd, men hennes biologiske alder er 2,5 mnd.
Merker veldig godt at hun ligger bak andre junibarn.

Velkommen hit :) går det bra med lille jenta di nå da? Skjønner at det nå i starten blir litt annerledes med utviklingen, men det tar hun igjen etterhvert :D

Velkommen til dere:)

Velkommen hit :) går det bra med lille jenta di nå da? Skjønner at det nå i starten blir litt annerledes med utviklingen, men det tar hun igjen etterhvert :D
Tusen takk! :)
Går veldig bra! :) Hun er frisk og rask, vokser som hun skal og spiser godt :) Nettopp begynt å smile og virker å være godt fornøyd med tilværelsen ;)

Velkommen inn hit :) bra å se at hun vokser som hun skal :) det er så gøy når de starter å smile, min har nesten akkurat startet å virkelig smile og nesten le litt og det er så moro :)

Velkommen inn hit :) bra å se at hun vokser som hun skal :) det er så gøy når de starter å smile, min har nesten akkurat startet å virkelig smile og nesten le litt og det er så moro :)
Takk for det :)
Veldig gøy! :) Hørte babling fra vogna i går. Da sprakk jeg nesten av stolthet :D

Back
Topp