Kan jeg håpe litt???

1rosa+1til?

Elsker forumet
Dere vet jo jeg er veldig usiker....

Men jeg har ikke blødd på ett døgn nå! Og er helt smerte fri i dag... Er kvalm og helt ødelagt i kroppen. Har oxo ømme bryster...

Og testen var super pos i dag oxo... Trur ikke de kan bli mere pos jeg nå åsså hihi[:D]

Kan jeg håpe det har gått bra da????

så absolutt.. det kan du :)
vært på UL å sjekka opp alt å eller?

Skal bestille meg haste time hos gyn på mandag[8D] Håper hun har tid i løpet av uka[&:] Så jeg slipper å vente så lenge...

Det er jo 5 dager siden jeg begynte å blø, og testene blir jo bare mer pos[8|] Så vet ikke hva jeg skal tru...

da jeg hadde en SA blødde  jeg bare i 5 dager så var det over. men testen var negativ allerede  dagen etter jeg  begynte å blø. Jeg hadde masse klumper og smerter fra dag 1. var hos legen bare ett par timer etter jeg begynte og blø og han tok GU, og sendte med rett på UL, der kunne vi se spiren var på "vei ut", og 1 uke etter var jeg på ny ul og da var alt borte.
Så i forhold til min erfaring kan det godt hende du enda har spiren i magen. krysser fingrene for deg hvertfall[:)]

Akkuratt slik jeg har hatt det de gangene jeg har mistet oxo! Den dagen jeg har begynt å blø, har testene vært neg! Tilog med dagen føre[:(]

Så derfor aner jeg ett lite håp nå... Men jeg blødde kun frem til kl 15 i går og da forsvant det helt[8|] Og i dag våknet jeg kval og hadde hodepine! Nå er jeg fortsatt kvalm og hodet er litt bedre, men brystene er hovne og magen er som en ballong[8D]

Jeg er 5+1 i dag...

ORIGINAL: *dreamer*

Det er jo noen som får en mensliknende blødning i begynnelsen av et svangerskap, så kanskje det er det du har hatt. Krysser alt jeg har for at spira fortsatt klorer seg fast[:D] [:D]

sign!

Det får jeg virkelig håpe!

Har ikke vært som mine vanlige mens! Jeg har masse klumper og masse masse vondt. Klarer meg ikke uten paracet når jeg har mensen.

Men den blødninga jeg har hatt nå, har vært så rar! Blødd litt nå å da og så har det gitt seg på kvelden. Morran har jeg mørke rødt blod, formiddagen, tynt friskt blod(utflodlignene) på kvelden er det ingen ting igjen[8|]

Idag blødde jeg litt igjen etter en gå tur... Men nå er det bare utflod igjen.... Uff blir ikke klok.

Kjære venn,
jeg krysser fingrene for deg, og håper spiren sitter.
Du får prøve å holde deg i ro, legg deg på sofaen.

Sender deg masse kjærlighet og gode energier.

STOR klem fra meg.

tusen tusen takk sol74...

Jeg er så usikker på hva jeg skla tru og gjøre... Men men...

Får håpe på det beste..

Ja jeg slapper ta så mye jeg orker og kan.... Men blir så rastløs og urolig vis jeg ikke har noe å gjøre[8|][:(]

Back
Topp