Jeg har hørt til inne på mai-gruppen, men fikk baby 18. april. De fleste i mai-gjengen har ennå en stund til termin, så egentlig føler jeg at jeg nok hører mer til her inne akkurat nå. Men dere henger kanskje mest inne på skjult forum for tiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hører også til på mai-gruppen. Men fikk prinsessen den 19 April. Vært litt her inne også, men ser ut som det skjer mest inne på skjult her også. [emoji4]
Velkommen hit! Jeg har vært med i aprilgruppa siden i høst, og fødte for 5 dager siden. Jeg er ikke selv med i skjult forumet, bare på dette som er åpent for alle.
Er her også jeg, har hengt på begge forumene hele veien fikk aprilbaby men har egentlig termin 8.mai. Mest på skjult da, men litt aktivitet er det her og.
Hører også til mai men tror han er på vei ut nå i april... /
Ja, jeg er på skjult her også altså men skravl i vei så er du snart inne!!Vi får skravle her ute vi andre da, til vi får innpass på skjult. Noen ukers forskjell på fødselsdato er jo ingenting om et halvår, men nå i starten er det jo himmelvid forskjell føles det som.
Gratulere alle dere nye her inne jeg er heller den som henger i mitt forum enda at min april baby ble en mars baby istede [emoji4] som ei tidligere skrev her er det veldig stille for tiden, både på åpen og skjult. Men mange har fått side små og tiden går for det meste der nå. Men med tiden vil vel farten på samtalene økes [emoji4]