Kan jeg få være med her hos dere?

Mammalicious

Glad i forumet
Mailykke 2018
Jeg har hørt til inne på mai-gruppen, men fikk baby 18. april. De fleste i mai-gjengen har ennå en stund til termin, så egentlig føler jeg at jeg nok hører mer til her inne akkurat nå. Men dere henger kanskje mest inne på skjult forum for tiden?
 
Jeg hører også til på mai-gruppen. Men fikk prinsessen den 19 April. Vært litt her inne også, men ser ut som det skjer mest inne på skjult her også. [emoji4]
 
Velkommen hit! :D Jeg har vært med i aprilgruppa siden i høst, og fødte for 5 dager siden. Jeg er ikke selv med i skjult forumet, bare på dette som er åpent for alle. :)
 
Jeg hører også til på mai-gruppen. Men fikk prinsessen den 19 April. Vært litt her inne også, men ser ut som det skjer mest inne på skjult her også. [emoji4]

Velkommen hit! :D Jeg har vært med i aprilgruppa siden i høst, og fødte for 5 dager siden. Jeg er ikke selv med i skjult forumet, bare på dette som er åpent for alle. :)

Koselig å skravle med mammaer som er i samme fase. Hvordan går det med dere da?
 
Kom hjem fra sykehuset for to dager siden. Har gått ganske så fint. Lille jenta sover en del, ammer ofte ca hver 2-3. time, noen ganger oftere. Virker fornøyd bare hun ikke har luft i magen eller er sulten eller har bæsjebleier. Enn med dere?
 
Her går det foreløpig veldig fint. Vært hjemme en uke og bare koser oss. Hun sover stort sett hele tiden. På natten sover hun 3-4 timer i sin egen seng først, så kommer hun opp til meg og ligger inntil resten av natten. Da sover vi så godt begge to, og hun spiser annenhver time ca. I dag sto vi ikke opp før 12.30. :knegg: Mannen har flyttet inn på gjesterommet enn så lenge. :p
 
Her er Margit blitt 8 dager gammel. Hun kom til verden ved planlagt keisersnitt i uke 38+4. Vi reiste hjem allerede dagen etter keisersnittet etter eget ønske. Formen min var grei, og jeg var godt smertelindret med de smertestillende jeg fikk i tablettform. Og synes for øvrig at sengen på sykehuset var er mye større problem enn smerter fra operasjonssår. [emoji23]
Hun er en rolig baby. Sover mye, men har begynt å ha perioder der hun er mer våken. Griner stort sett hvis hun er sulten. Får stort sett mat hver 2-3 time. Men i natt overrasket hun med å sove hele 5 timer før mat. Deilig! [emoji7]
 
Er her også jeg, har hengt på begge forumene hele veien ;) fikk aprilbaby men har egentlig termin 8.mai. Mest på skjult da, men litt aktivitet er det her og.
 
Er her også jeg, har hengt på begge forumene hele veien ;) fikk aprilbaby men har egentlig termin 8.mai. Mest på skjult da, men litt aktivitet er det her og.

Vi får skravle her ute vi andre da, til vi får innpass på skjult. :) Noen ukers forskjell på fødselsdato er jo ingenting om et halvår, men nå i starten er det jo himmelvid forskjell føles det som.
 
Gratulerer og velkommen [emoji7] er ikke så mye fart her inne for tiden, tenker vi alle er fullt opptatt med babyene våre [emoji7] er en herlig gjeng her, kjekt at det kommer flere [emoji4]
 
Gratulere alle dere nye her inne jeg er heller den som henger i mitt forum enda at min april baby ble en mars baby istede [emoji4] som ei tidligere skrev her er det veldig stille for tiden, både på åpen og skjult. Men mange har fått side små og tiden går for det meste der nå. Men med tiden vil vel farten på samtalene økes [emoji4]
 
Vi får skravle her ute vi andre da, til vi får innpass på skjult. :) Noen ukers forskjell på fødselsdato er jo ingenting om et halvår, men nå i starten er det jo himmelvid forskjell føles det som.
Ja, jeg er på skjult her også altså :) men skravl i vei så er du snart inne!!
 
Ja. Her kom også guttungen i april istedet for mai. Med oss går det bra. Han pupper, gulper, sover og trenger bleieskift og nærhet. Han er litt over ei uke idag. Jeg har slitt en del med melkespreng, men nå ser det ut til å ha roet seg idag heldigvis.
 
Gratulere alle dere nye her inne jeg er heller den som henger i mitt forum enda at min april baby ble en mars baby istede [emoji4] som ei tidligere skrev her er det veldig stille for tiden, både på åpen og skjult. Men mange har fått side små og tiden går for det meste der nå. Men med tiden vil vel farten på samtalene økes [emoji4]

Samme her. [emoji4]
 
Back
Topp