kan jeg få se...

kakkeline

Gift med forumet
din scrappeside av når lille kom til verden?

dytter

å dytter

ingen som har en lo av deres baby?

kan ordne det senere i dag.. det er en av mine første LOer så den er ikke spesielt fin.. skal lage ny... en gang.. [:D]

Her er noen fra meg. Alle er fra føden/barsel[:D]

K@ro, du er ekstremt dyktig å scrappe, elsket den runde du har laget, gratulerer med ny spire på vei også[:D]

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

K@ro, du er ekstremt dyktig å scrappe, elsket den runde du har laget, gratulerer med ny spire på vei også[:D]

Tusen takk *rødme*[:D]

Føler at jeg har sneket litt i køen, håper virkelig dere får en positiv test neste gang!!! 

Ja, da var virkelig nåken FLOTTE sider! [:D] [:D] [:D] Nydelig stil, skikkelig dust og delikat [:D]

ORIGINAL: Huldermamma

Ja, da var virkelig nåken FLOTTE sider! [:D] [:D] [:D] Nydelig stil, skikkelig dust og delikat [:D]

veeel.. siden karo har ødelagt alle illusjoner om at andre kan legge frem noe fint her så gidder jeg ikke ta bildet av min LO - den kan uansett ikke måle seg med de hun la ut [8D][8D][8D][8D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Huldermamma

ORIGINAL: Dollface™

veeel.. siden karo har ødelagt alle illusjoner om at andre kan legge frem noe fint her så gidder jeg ikke ta bildet av min LO - den kan uansett ikke måle seg med de hun la ut [8D][8D][8D][8D][:D][:D][:D]

[:D]

jo få se

kjempe fine k@ro....
noen flere??
er ikke så kreativ at jeg klarer noe sånt.....

noen andre??

Tull og tøys, nå må du slutte med deg

FÅ SE![:D]

ORIGINAL: K@ro

Tull og tøys, nå må du slutte med deg

FÅ SE![:D]

nææææ... du har sett den sikkert en gang [8D]

skal prøve å lifte en av dine når jeg kommer meg hjem til sivilisasjonen (printer og scrappestæsj..) [:D]

Back
Topp