Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MrsReaff skrev:
Søtnos* skrev:
MiniMoi skrev:
Er det samme som drømmeren har lagt ut bilde av i annen farge. Det er helt genialt for hverken møkk eller støv synes på det!
Hvor er det kjøpt???
På Ikea. Vi har samme, i akkurat denne fargen. Passer perfekt inn om man har hjørnesofa med sjeselong.
Søtnos* skrev:
MrsReaff skrev:
Søtnos* skrev:
MiniMoi skrev:
Er det samme som drømmeren har lagt ut bilde av i annen farge. Det er helt genialt for hverken møkk eller støv synes på det!
Hvor er det kjøpt???
På Ikea. Vi har samme, i akkurat denne fargen. Passer perfekt inn om man har hjørnesofa med sjeselong.
Men denne er ikke den lack som alle hater her inne ?Syns den var knallfin. Og du hadde det kjempe fint i stua

Søtnos* skrev:
Vi har dette.*Snuppo+1+1* skrev:
Mikaela heter det, kjøpt på fagmøbler
liker det veldig godt, for det er høyt nok,og så er det ikke så stort, passer fin i vår hestesko-sofa. (det finnes også i hvitt,det er nydelig)
Pris ?

MiniMoi skrev:
MrsReaff skrev:
Søtnos* skrev:
MiniMoi skrev:
Hvor er det kjøpt???
Jupp. Fåes også i kvadratisk. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80176284/#/50176285
Jeg har prøvd mange stuebord og dette er det første jeg er skikkelig fornøyd med. Har tv bord i samme serie, men i hvitt og fornøyd med det også.
Lack er støvmagnet!
Har svart lack jeg :) Fornøyd med den, hadde et glassbord før den, og glasset var det så vanskelig å holde reint over lengre tid, men denne lacken derimot! :)Lux skrev: