Kan jeg få se noe du er fornøyd med hjemme hos deg? Interiør, smarte løsninger, osv.. BILDETRÅD! :)

Er visst mange som er veldig glad i "opp"en sin :P

hva mener dere når dere skriver opp, har sett det flere plasser :p

Forresten kjempe mye stilig her! digger den tråden her!

Rekna med dei dyttar tråden opp igjen på toppen :)

ImageUploadedByBV Forum1365507880.367195.jpg Hjemmelaget barneseng med store, dype skuffer. Nesten alle lekene til 2 åringen er der :) Den er veldig fin, praktisk, og eieren er så stolt av den ;)

Praktisk og fin:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

opp :)

Er så stolt av tv området mitt...her er et før og etter bilde :) pussa opp kommoden selv og har alt av dekodere, ps3 og dvd spiller bak dørene og borte fra barnehender... har en liten ir-sender til venstre for lydlista som sender signalene fra fjernkontrollene inn i skapet...så slipper jeg å ha dørene oppe for å skifte kanal :)

175502_10151313317865266_2122001488_o.jpg

Er så stolt av tv området mitt...her er et før og etter bilde :) pussa opp kommoden selv og har alt av dekodere, ps3 og dvd spiller bak dørene og borte fra barnehender... har en liten ir-sender til venstre for lydlista som sender signalene fra fjernkontrollene inn i skapet...så slipper jeg å ha dørene oppe for å skifte kanal :)

Vis vedlegget 10767
Smart:-) liker alt en kan hjemme bort:-)

Tusen takk for mange fine ideer og inspirasjonsbilder! :)
Sorry at jeg er så dårlig på å kommentere forresten! Jeg har ikke nett for tiden og synes det er supertungvint å svare fra mobilen..

Men igjen, tusen takk for fine ideer! Dere er utrilg flinke og kreative! :D

Bakeskapet mitt!

1365720317846.jpg
1365720359173.jpg

Hadde sånt i ei stor skuff i gamlehuset og var ganske trist fordi det ikkje var slikt i nyeleiligheten. Men no synest eg nesten skapet er bedre/meir oversiktleg, og kjem nok til å beholde det slik sjølv om eg får større kjøkken ein gong.

Bakeskapet mitt!

Vis vedlegget 10940
Vis vedlegget 10941

Hadde sånt i ei stor skuff i gamlehuset og var ganske trist fordi det ikkje var slikt i nyeleiligheten. Men no synest eg nesten skapet er bedre/meir oversiktleg, og kjem nok til å beholde det slik sjølv om eg får større kjøkken ein gong.
Wow,bøyer meg i støvet:-)

Dytter denne opp igjen jeg! :D
Sikkert noen som har gjort noe hjemme siden april. Og så er jeg på utkikk etter litt inspirasjon ;)
Takk for alle de gode tipsene fra sist forresten! Likte spesielt godt arbeidsplassen under trappa og bakeskapet :)

Følger med her!:) kan legge ut bilder dra mitt hjem i morgen:)

Sent from my iPad using BV Forum

Og denne ideen har jeg stjålet og utført på rommet til storebror. Han har så ufattelig mye lego. Det står 8 kasser under bordet, sortert på farge. Veiene er festet med lærertyggis.

lego.jpg

Back
Topp