Denne var kjempefin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne var kjempefin
hva mener dere når dere skriver opp, har sett det flere plasserEr visst mange som er veldig glad i "opp"en sin![]()
hva mener dere når dere skriver opp, har sett det flere plasser
Forresten kjempe mye stilig her! digger den tråden her!
SmartEr så stolt av tv området mitt...her er et før og etter bildepussa opp kommoden selv og har alt av dekodere, ps3 og dvd spiller bak dørene og borte fra barnehender... har en liten ir-sender til venstre for lydlista som sender signalene fra fjernkontrollene inn i skapet...så slipper jeg å ha dørene oppe for å skifte kanal
Vis vedlegget 10767
Bakeskapet mitt!
Vis vedlegget 10940
Vis vedlegget 10941
Hadde sånt i ei stor skuff i gamlehuset og var ganske trist fordi det ikkje var slikt i nyeleiligheten. Men no synest eg nesten skapet er bedre/meir oversiktleg, og kjem nok til å beholde det slik sjølv om eg får større kjøkken ein gong.

Wow,bøyer meg i støvetBakeskapet mitt!
Vis vedlegget 10940
Vis vedlegget 10941
Hadde sånt i ei stor skuff i gamlehuset og var ganske trist fordi det ikkje var slikt i nyeleiligheten. Men no synest eg nesten skapet er bedre/meir oversiktleg, og kjem nok til å beholde det slik sjølv om eg får større kjøkken ein gong.
Del likte jeg!Bakeskapet mitt!
Vis vedlegget 10940
Vis vedlegget 10941
Bakeskapet mitt!
Vis vedlegget 10940
Vis vedlegget 10941

Så smart!Og denne ideen har jeg stjålet og utført på rommet til storebror. Han har så ufattelig mye lego. Det står 8 kasser under bordet, sortert på farge. Veiene er festet med lærertyggis.
Vis vedlegget 45464