Kan jeg få se din babygym?

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Ja, nettopp :-) jeg har enda ikke fått babygymmen i hus, og har lyst å få inspirasjon. Nevn gjerne merke/navn hvis du gidder legge inn bilde:-)

ImageUploadedByBV Forum1442696312.468509.jpg

Vi har denne og er superfornøyd. Synes vi fikk mest varierte leker med denne, "alle" vi så på når vi skulle velge hadde nesten bare bamser, her er det masse å finne på og jenta vår oppdager nye ting med den hver dag. Så jeg føler vi fikk mest for pengene med denne da de er forholdsvis jevnt prisa. Kan også ta av og henge på og flytte ting osv, men det kan man kanskje på flere? Har ikke akkurat prøvd noen andre Lykke til med valget!

Vis vedlegget 136876

Vi har denne og er superfornøyd. Synes vi fikk mest varierte leker med denne, "alle" vi så på når vi skulle velge hadde nesten bare bamser, her er det masse å finne på og jenta vår oppdager nye ting med den hver dag. Så jeg føler vi fikk mest for pengene med denne da de er forholdsvis jevnt prisa. Kan også ta av og henge på og flytte ting osv, men det kan man kanskje på flere? Har ikke akkurat prøvd noen andre Lykke til med valget!
ImageUploadedByBV Forum1442696555.373042.jpg

Er den mageputen mulig å ta bort ? :-)

Ja, den er helt løs :) speilet på epla kan også fjernes, så vi plasserer det rundt omkring for å stimulere både høyre og venstre side. Det er dessuten en berte i sebraen, bjelle i elefanten, musikk i hvalen (pluss speil på undersiden), rangle i apen og bitering i løven. Liker også at det er sånne "knitregreier" rundt omkring på matta :)

Har denne, den er kjempe søt!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    161 KB · Visninger: 34
Back
Topp