Kan jeg få lov

ORIGINAL: *MaCa*

Til Smitt og Smule:

Dette er et ønske brev...

Alle oss her inne på termin forumet februar 2011 og mamma og pappa vil så gjerne at dere skal klore dere fast og bli i mors mage til tiden er inne...

Har dere det travel med å komme ut, ser vi helst at dere venter til uke 37 som senest ankomst...

Det er mange boller, reker, larver og skatter her inne som vil såååå gjerne vokse opp med dere...

Vi ønsker dere hjertelig velkommen hit sammen med oss og vi alle kommer til å elsker dere like mye som vi elsker våre små i magene...

Mange Og vi ser frem til å bli bedre kjent med årene...[:)]

Ååååååhhh........SNUFS [:(] Dette var jo super hærlig da [:D] Tenk om brevet går gjennom [:D][:D][:D] Er såååååå spent. Symptomjakten er i gang for fullt selv om det er litt tidlig, men rart med det når man har befruktede egg i magen liksom [:D]

ORIGINAL: fano

ORIGINAL: *MaCa*

Til Smitt og Smule:

Dette er et ønske brev...

Alle oss her inne på termin forumet februar 2011 og mamma og pappa vil så gjerne at dere skal klore dere fast og bli i mors mage til tiden er inne...

Har dere det travel med å komme ut, ser vi helst at dere venter til uke 37 som senest ankomst...

Det er mange boller, reker, larver og skatter her inne som vil såååå gjerne vokse opp med dere...

Vi ønsker dere hjertelig velkommen hit sammen med oss og vi alle kommer til å elsker dere like mye som vi elsker våre små i magene...

Mange Og vi ser frem til å bli bedre kjent med årene...[:)]

Ååååååhhh........SNUFS [:(] Dette var jo super hærlig da [:D] Tenk om brevet går gjennom [:D][:D][:D] Er såååååå spent. Symptomjakten er i gang for fullt selv om det er litt tidlig, men rart med det når man har befruktede egg i magen liksom [:D]

Ja, da blir du den første her inne med twins i magen... (hadde nemlig en rar drøm at noen her inne var gravide med tvillinger eller trillinger[:-] og det var ikke meg, selvom det var meg i drømmen da[8D])

Krysser alt jeg har her altså...For dette fortjener dere så inderlig...[:)]

Tusen takk søte du [:D][:D][:D] Får jo nesten litt prestasjonsangst. Har blitt så godt mottat her, og tenk om smitt og smule ikke vil være inni magen min, da må jeg jo forlate dere. Ganske trist og tenke på [:(] Men jeg skal være GRAVID nå [:D] (jeg er jo litt gravid nå liksom da, hehe)

Du skal være her med oss du Fano [:D]
Når kan du teste?
Drysser masse baby støv over deg så smitt og smule fester seg godt fast i magen din [:D]

Jeg skal ta blodprøve på riksen 18 juni, men kommer nok til og snikteste hjemme mulig på neste tirsdag [:D] Er en testoman. Forrige gang jeg var gravid teste jeg positivt på dag 9 så jeg begynner og teste på dag 9 nå også så langt jeg ikke begynner og blø.

Så spennende [:D] Ønsker deg all lykke til, denne gangen skal det gå bra for deg Fano [:D]

Hva skjer Fano blir du med oss eller?
Er så spent på dine veine

*krysser fingrene* [:D]

Jeg jobber med saken, hehe [:D] Må bare vente på om smitt og smule bestemmer seg for og bli i magen min. Det jobbes i magen i harde tak, men det kan være så mangt, så jeg må nok vente noen dager til før jeg melder meg inn for fullt [:)]

Så spenende, du må holde oss oppdatert.

Back
Topp