Kan jeg få lov

fano

Gift med forumet
til og snike litt her inne? Je har satt inn 2 egg i dag og håper og krysser fingre og tær for at hvertfall 1 og gjerne begge 2 klarer og slå rot. Har døpt eggene mine til Smitt Og smule [:D] Hvis alt går som det skal har jeg termin 28 februar, og det er den samm termindatoen som jeg hadde i fjor med mine tvillinger som jeg mistet i uke 20. Så at jeg får samme dato må vel være et tegn? [:D]

Du skal bare snike så mye du vil her inne [;)] Jeg skal krysse alle fingrene og tær for at spire holder seg fast i 9 mnd!!

ORIGINAL: theani

Du skal bare snike så mye du vil her inne [;)] Jeg skal krysse alle fingrene og tær for at spire holder seg fast i 9 mnd!!

skal krysse alt jeg har og håper at spiren sitter [:)]

[:D][:D][:D][:D]

Åh, ja snik i vei og velkommen skal du være!!

Håper smitt og smule har slått seg til ro i magehula di og blir der til februar!! [:D]

ORIGINAL: Tomlinge

Åh, ja snik i vei og velkommen skal du være!!

Håper smitt og smule har slått seg til ro i magehula di og blir der til februar!! [:D]
[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Knottet2

ORIGINAL: Knottet2

Sender masse babystøv og krysser alt jeg kan for at det klaffer denne gangen [:)][:)]

Krysser fingrene for deg:-)

Tusen takk alle sammen. Håper så inderlig at det er vår tur nå. Kjenner jeg begynner og bli litt sliten etter 5 prøverørsforsøk. Ønsket er så stort og savnet er enda større. Det blir jo en vill symptomjakt nå framover, har 2 egg inni meg som er befruktet, så om de fester seg og blir flotte bebiser står jo igjen og se. Hvis ikke så fortsetter vi ferden med nye forsøk [:)]

Krysser fingrene for at det går din veg denne gangen[:D]

Selv lykkes jeg ikke denne perioden, tante rød kom på besøk i går, så jeg takker for meg.

Smitt og Smule SKAL klore seg fast i magehuset[:)]

Rart å tenke på at du får samme termindato som for tvillingguttene dine, håper virkelig det er et tegn om at du skal få barn i februar - det må være skjebnen[:)] Og hvem vet, kanskje guttene dine har et par fingre med i spillet

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Smitt og Smule SKAL klore seg fast i magehuset[:)]

Rart å tenke på at du får samme termindato som for tvillingguttene dine, håper virkelig det er et tegn om at du skal få barn i februar - det må være skjebnen[:)] Og hvem vet, kanskje guttene dine har et par fingre med i spillet

Det er det jeg tenker også. De kunne ikke være her selv, så de sender meg noen andre [:D] Ingen kan ta plassen dems, men jeg har mere plass jeg [:D]

Ønsker dere masse lykke til, og krysser fingrene for at smitt og smule får vokse seg store og sterke i magehuset ditt[:)]
Jeg tror at samme dato er et godt tegn, det var det i allefall for meg. Jeg måtte fjerne et dødt foster kirurgisk 1.okt 08 og samme
dato i 09 fødte jeg en frisk gutt. Håper det går like bra for dere også[:)]

Til Smitt og Smule:

Dette er et ønske brev...

Alle oss her inne på termin forumet februar 2011 og mamma og pappa vil så gjerne at dere skal klore dere fast og bli i mors mage til tiden er inne...

Har dere det travel med å komme ut, ser vi helst at dere venter til uke 37 som senest ankomst...

Det er mange boller, reker, larver og skatter her inne som vil såååå gjerne vokse opp med dere...

Vi ønsker dere hjertelig velkommen hit sammen med oss og vi alle kommer til å elsker dere like mye som vi elsker våre små i magene...

Mange Og vi ser frem til å bli bedre kjent med årene...[:)]

ORIGINAL: *MaCa*

Til Smitt og Smule:

Dette er et ønske brev...

Alle oss her inne på termin forumet februar 2011 og mamma og pappa vil så gjerne at dere skal klore dere fast og bli i mors mage til tiden er inne...

Har dere det travel med å komme ut, ser vi helst at dere venter til uke 37 som senest ankomst...

Det er mange boller, reker, larver og skatter her inne som vil såååå gjerne vokse opp med dere...

Vi ønsker dere hjertelig velkommen hit sammen med oss og vi alle kommer til å elsker dere like mye som vi elsker våre små i magene...

Mange Og vi ser frem til å bli bedre kjent med årene...[:)]

Back
Topp