Kan jeg dele litt frustrasjon?

Han er en voksen mann og om han velger å ikke møte opp, uansett sammenkomst, er det opp til han. De som vil være der for dere, vil være der. Andre er vell ikke verdt en tanke på det :) Jeg skjønner det er vanskelig for mannen din. Men han skjønner jo at dette ikke er riktig han og? Må sette grensen en gang, og da gjerne før dere får barn, tenker jeg :)

Oi, dette var litt hårreisende lesning.
Jeg tenker at dette er ditt og din partner sitt bryllup. Hvis voksne folk ikke klarer å la dette være din og din partner sin dag, og legge sine personlige feider til side, så kan de holde seg hjemme, for denne dagen handler ikke om dem. Samme med andre feiringer; hvis de ikke klarer å komme på bursdagsfeiring til et lite barn, fordi det er 1-2 personer der en ikke liker, ja- da får de bare holde seg hjemme. Det er ikke din jobb å fikse den konflikten, men skjønner at det kan være sårt om noen truer med å trekke seg unna. Jeg tror ikke jeg ville ha prioritert å bruke energien min på å "megle" med disse folkene. De burde være voksne nok til å fikse opp i dette selv..

Back
Topp