Kan jeg bli gravid?

• Trådstarter Trådstarter Bertie
  • Opprettet Opprettet
B

Bertie

Guest
Hei.

Er helt nye her inne :) Lurer på en ting.... Jeg hadde EL den 20 aug, hadde samleie med min samboer 16 aug. Lurer på om det er mulig at jeg da kan bli gravid? Har i de tre siste dagene hatt løs mage og mageknipe, men det kan evt skyldes andre faktorer :)

Hvis egget slapp 16 så kanskje. Det slipper jo 0-48 timer etter pos test, så kan ha vært 22. Da er det tvilsomt at sæden fortsatt lever.
Hvordan vet du at du hadde EL? Tester du eller temper?

Takk for svar :)

Vet vel egentlig ikke om jeg hadde EL da, brukte en slik eggløsningskalkulator på nettet. Vi har nylig bestemt oss for at vi skal prøve å få barn, så jeg har heller ikke regnet ut hvor lang syklusen min er :)

Vet vel egentlig ikke om jeg hadde EL da, brukte en slik eggløsningskalkulator på nettet. Vi har nylig bestemt oss for at vi skal prøve å få barn, så jeg har heller ikke regnet ut hvor lang syklusen min er :)
Nei da er det ikke godt å si. Det blir rett og slett gjetting for dere. Masse lykke til!

Om du registrerer deg som bruker kan du benytte deg av blant annet underforumet "vi som prøver" der det er mange andre prøvere som deler mye kunnskap og støtte med hverandre. Om du er gravid kan du bli med i terminforum. Vi har også mange andre flotte underforum som registrerte brukere får tilgang til :)

Hei igjen

Lurer på om noen har erfaringer med Boots sin gravidtest? Venter TR på tirsdagen, trur jeg. Tok en test nå i ettermiddag bare for å sjekke, da kom det frem et svakt kors, står på bruksanvisningen da at man er gravid. Har aldri tatt en slik test før Lurer på om det virkelig er mulig å se det så tidlig?

Takk for svar

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    735,9 KB · Visninger: 114
Hei igjen

Lurer på om noen har erfaringer med Boots sin gravidtest? Venter TR på tirsdagen, trur jeg. Tok en test nå i ettermiddag bare for å sjekke, da kom det frem et svakt kors, står på bruksanvisningen da at man er gravid. Har aldri tatt en slik test før Lurer på om det virkelig er mulig å se det så tidlig?

Takk for svar

Glemte å logge inn, men jeg som har skrevet tidligere i denne posten

Gratulerer ;)

Ser positiv ut den testen der:)

Tusen takk
Tok en Clear blue digital test også, klarte ikke å vente til i morgen. 1-2 uker stod det der
Da ble det på første forsøk

Back
Topp