Kan jeg blande?

cathkal

Gift med forumet
Jeg er veldig glad i mørke brune møbler så jeg har for det meste det:;)

Men så liker jeg veldig godt det romantiske og landelige også,men kan jeg bruke stæsj som er landelig og blande inn i de brune eller passer det bare i hvite møbler?

Selvfølgelig kan du blande. [:D][:D]

Syns det er veldig fint, har gjort det litt selv...og det funker kjempe bra.

Her blander jeg beige vegger med mørk brune møbler og brunt/natur/lys rosa stæsj for tiden. Synes det funker alldeles flott å bryte det litt grove med noe mer romantisk/mildt... [:)]

oki..har så  mangen planer,men samtidig så usikker[&:]

Jeg balnder med hvite og mørke møbler fungerer fint det[:)] Du burde bare prøve deg fram så du finner ut av hva du liker best!

ORIGINAL: TasaMus

Jeg balnder med hvite og mørke møbler fungerer fint det[:)] Du burde bare prøve deg fram så du finner ut av hva du liker best!

ok..jeg har bare mørke møbler i stua for den er så lys,men lurer bare på om jeg kan pynte me litt landelig og hvitt?

ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: cathkal

ORIGINAL: TasaMus

ok..jeg har bare mørke møbler i stua for den er så lys,men lurer bare på om jeg kan pynte me litt landelig og hvitt?

Det kan du jo, blir nok kjempe fint! [:)]

DEt gjør det nok.Liker du det ikke så får du bare finne på noe annet[;)]

ORIGINAL: Marit_mor

Her blander jeg beige vegger med mørk brune møbler og brunt/natur/lys rosa stæsj for tiden. Synes det funker alldeles flott å bryte det litt grove med noe mer romantisk/mildt... [:)]

miksing her å[:D]

Back
Topp