Kan jeg bade nå egentlig?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet

Dollface skrev:

søteste skrev:

IsThaBeth skrev:
Hvis du er usikker, og du ikke får tak i jordmora di, og du heller vil at alle her skal bestemme for deg, så foreslår jeg at du rett og slett lar være å bade. Enkelt og greit. 

Noen ganger er det fint å la være å svare tenker jeg, spesielt når man kommer med slike svar. Det kan ikke være bare jeg som er glad i å bade og går gravid på sommeren. Er jo mulig noen faktisk har fått svar på dette av endten jordmor eller lege. Uansett så gjør jeg hva jeg vill til syvende å sist. Men synes det er flott å høre med andre hva de har fått beskjed om eller har hørt om. Og det er vel derfor vi har babyverden. Ingen bestemmer hva jeg skal gjøre, jeg er min egen herre og bestemmer fullstendig over meg selv og min kropp;)

og jeg bestemmer at du skal bade.

Jeg bestemmer at hun ikke skal bade, for det gjorde ikke jeg. 

Eg meiner å ha lese at sålenge vannet ikkje har gått, så kan du trygt bade!:) Det betyr jo at forsterhinna er heil :)

Jeg ville ikke ha badet hvis du tror proppen har gått og du har åpning... Det er min mening ;) Jeg ville ikke ha tatt sjansen så seint i svangerskapet

Men så ble det dårlig med badevær. For skyene er gråe og det blåser fra nord:( Så da ble jo dette en ikke sak...

Det er vel bare å ringe en fødeavdeling en eller annen plass i landet...er alltid en jordmor å få  på tråden, slik at du får svar fra en FAGPERSON!

Er jo ikke vits å ta risker uten å sjekke det ut først, ville jo være svært trist om det skulle gå galt.

suttelutt skrev:
Det er vel bare å ringe en fødeavdeling en eller annen plass i landet...er alltid en jordmor å få  på tråden, slik at du får svar fra en FAGPERSON!

Er jo ikke vits å ta risker uten å sjekke det ut først, ville jo være svært trist om det skulle gå galt.

Man ringer ikke sykehuset for å høre om man kan bade i vannet ute altså. De er der for helt andre ting. Og jeg tar heller ikke rådene her som medesinskeråd. Hadde det vært livsfarlig for barnet at jeg badet seint i svangerskapet hadde de vært mer ute å advart mot dette. Jeg badet dagen før fødsel med lillemann, men tenkte st denne gangen kan jo høre om noen har hørt noe om dette. Nå forsvant sommeren, så det ble ikke ett tema alikevel.

Back
Topp