Kan ikke

Dina_

Elsker forumet
Vi også ha en slik trå som dette ( stjålet fra født mai 2006)

Sortert etter alder [:)] 

Nick - Navn på barn født :
Fødsel:  cm - g -  cm hode
6 uker:  cm - g -  cm hode
3 mnd:  cm - g -  cm hode
5 mnd:  cm - g -  cm hode
6 mnd:  cm - g -  cm hode
8,5 mnd:  cm - g
10 mnd:  cm - g
1 år:  cm - g -  cm hode

Hvis dere har lyst til det så kan jeg lage en trå, som jeg oppdatterer etter hvert som jeg får opplysninger fra dere[:D]
 
Avstemmingen står til kl 21.00 i morgen
 
Ja det kan vi god. Artig med sånne tråder (selv om jeg ikke er av de som er flinkest til å følge med da, hehe)[:D]
 
Dytter denne opp litt
 
ORIGINAL: nannaanita

Sorry asså, men det var da en rar ting å svare nei til...

 
mm[&:] Men synest også det er litt snålt at 115 stk har vært inne å sett, men bare 17 som "gidder" å stemme[:'(]
 
slik vil vi ha [:)]
 
ORIGINAL: MammaSiri

jeg skjønte ikke hva jeg skulle svare på (er ny her...)

 
Du skal svare på om du synest at vi skal ha en tråd der vi legger inn vekt å lengde på barna våre fra fødselen og utover. Kjekt å kunne sammenligne litt. Så har vi det sammlet i en tråd[:D]
 
Er med jeg!
 
ORIGINAL: Mirage

jeg har allerede stemt ja for en stund siden, men får SI ja også.. så ikke dere tror det er JEG som svarte nei [:D]

 
Må sign denne jg da, hehe[:D]
 
De som vil være med på dette sender det til meg på pm[:D]
 
Back
Topp