Kan ikke tro det :)

LineMerethe

Gift med forumet
Etter blødningene jeg hadde i helgen var jeg forberedt på det værste på UL i dag.
Vi ble tatt imot av en hyggelig lege, der han spurte litt om kvalme, blødningene osv.. Det var nå tid for innvendig UL. På skjermen fikk vi se en vakker baby som sprellet med både armer og bein. Alt var helt supert!![:D][:D] Åhhh, jeg er så glad!!

Var fint å se kjæresten tørke bort gledestårene sine[;)]

Først nå skjønner jeg hva jeg bærer på. Ett lite menneske inni meg som allerede er ett menneske, helt utrolig[:D]

Ååååå! Sååå herlig!! Gratulerer! Må være en utrolig lettelse å se en liten baby der!!! Herlig!!

Takk, var herlig å se det lille hjerte banke [:D]

Så flott da[:D]

skjønner godt at du er glad! gratulerer så mye :)

HURRRA[:D][:D]

gratulerer så masse!! en herlig følelse det der! [:D]

dette var virkelig en gladmeldig!! 

så bra!!!!!! gratuelere så masse!! det var flotte nyheter[:D][:)]

Å, så du armer og ben også? Så fantastisk! Og du er bare ti uker på vei? ååååå nå gleder jeg meg sånn til min UL, tror jeg får komme i uke 10 jeg også :) :) Bra at alt sto bra til!

Så godt å se at det gikk bra for deg også i dag. Helt utrolig at det er et lite liv der inne....da kan vi begge nyte videre[:D]

å så bra da! dettte var gode nyheter![:D][:D][:D] ja jeg vet det er helt fantastisk hvor mye som er utviklet så tidlig, var jo på ul selv når jeg var ti uker og så en levende baby som sprellet der med både armer og ben, tenk den lille hadde fingrer og så tildig!! men så flott å høre at alt står bra til! nå kan du og bare senke skuldrene og nyte svangerskapet for har du komemt så langt så går det som oftest bra![:D][:D]

Tusen takk jenter, dere er herlige[:D]

Ja, armer og bein er tydelig å se på UL nå. Nå er det jo ett forster som er ferdig utviklet og bare skal vokse seg stor[;)]

åh det var godt å høre!!
skjønner godt du er glad altså[:)]
nå kan du i alle fall slappe mere av, og kose deg med den lille i magen[:)]

Back
Topp