L ~Lala~ Andre møte med forumet 3 Feb 2006 #21 ORIGINAL: squat hmm har du kanskje nevnt den testen i går her inne kanskje hehe nysgjerrig jeg???? Nei, det har jeg nok ikke[;)]
ORIGINAL: squat hmm har du kanskje nevnt den testen i går her inne kanskje hehe nysgjerrig jeg???? Nei, det har jeg nok ikke[;)]
squat Forumet er livet 3 Feb 2006 #22 *søren* hehe er vel noen som fersker deg tenker jeg[:D] koselig med spire i magen uansett
kr.sand Glad i forumet 3 Feb 2006 #23 ORIGINAL: squat hmm har du kanskje nevnt den testen i går her inne kanskje hehe nysgjerrig jeg???? hun sier hvem hun er når hun er klar. tror ikke det er vits i mase på hun[;)]
ORIGINAL: squat hmm har du kanskje nevnt den testen i går her inne kanskje hehe nysgjerrig jeg???? hun sier hvem hun er når hun er klar. tror ikke det er vits i mase på hun[;)]
L ~Lala~ Andre møte med forumet 3 Feb 2006 #25 Vil bare si at jeg ikke er jannicke, pastella eller Esereht, viss noen skulle tro det[;)]
Labben Elsker forumet 4 Feb 2006 #27 Gratulerer så mye! Gleder meg til vi får vite hvem du er, da [;)] Lykke til med svangerskapet!