Kan ikke tro det er sant....

~Lala~

Andre møte med forumet
Jeg er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D]

Vil si til dere at jeg er en bruker av dette forumet, men laget meg et nytt nick pga jeg vil holde det litt hemmelig ennå, siden det er så tidlig.
Men hadde så forferdelig lyst til å fortelle dette til dere, så måtte bare få det ut[:D]

(Ps: viss at går bra skal jeg nok fortelle hvem jeg er[;)])

jeg vil også gratulere deg en gang til:

GRATULERER!!!!!

Det er jo ikke lenge siden jeg testet positivt, så jeg vet at det er deilig å bli gratulert, helst hele tiden[:D]

Spurte også på andre forumet om hvor langt du er kommet... og om vi må vente til uke 12 før vi får vite hvem du er... Har absolutt forståelse for hemmeligholdelse altså, særlig om du har folk du kjenner privat her inne... Jeg har trodd jeg har funnet kjentfolk her et par ganger og fått helt hetta, for graviditeten min er hemmelig ennå...

Fant ut at jeg har termin 17 okt. Så er bare 3 uker og noen dager på vei. Skulle egentlig ha mensen nå den 5 Feb, men kjente at det var noe merkelig med kroppen så jeg løp å kjøpte en test og den viste klart positivt.

Skal nok si hvem jeg er før uke 12

Nå ble jeg kjempenysgjerrig! Men ditt forrige nick var jo også et nick? Vet jo uansett ikke hven du er. Uansett; det bestemmer du! Masse lykke til og gratulerer! :-)

Gratulerer med spiren

grattis her også[:D]mysteriske kvinne![8D]

Jeg er kjempeglad på dine vegne - er det ikke en herlig følelse å vite at det er et liv inne i oss??? Jeg blir så rørt når jeg tenker på det at jeg feller en tåre jeg... må bare komme oss gjennom den kritiske tiden nå så kan vi feire i full offentlighet!![:D][:D][:D]

gratulerer så kjempe masse....[:D]

Grattis..... [:D]

Gratulerer så mye med den lille i magen!

Gleder meg til å høre hvem du er etterhvert!

Klem, M

Gratulerer[:D]

ORIGINAL: Lili

Nå ble jeg kjempenysgjerrig! Men ditt forrige nick var jo også et nick? Vet jo uansett ikke hven du er. Uansett; det bestemmer du! Masse lykke til og gratulerer! :-)

Grunnen til at jeg ikke bruker mitt vanlige nick er pga andre jeg kjenner er innom å leser på disse sidene og har ikke lyst til at de får vite dette helt ennå. Og i tilfelle noen i familien er innom å kikker. You never know[;)]

gratulere ssååå masse[:D][:D]  

gratulerer da, hihi[;)]

gratulerer så mye? var det første testen?

[:D][:D][:D]Gratulerer[:D][:D][:D]

Takker[:D]

Om det var første testen?, Nei, tok 2 tester i går, og syns det var tegn til en svak strek. Dette var Quick Respons tester. Men i dag kjøpte jeg Clearblue for de har jeg brukt før[;)] og der kom det + tegn.

hmm har du kanskje nevnt den testen i går her inne kanskje hehe nysgjerrig jeg????

Back
Topp