kan ikke slappe av

muffinium

Glad i forumet
når jeg var gravid tenkte jeg at siden jeg har vært så flink å sluttet å røyke og tok vare på kroppen ,etter fødsel skal jeg ta noen lettøl og kose meg med en (bare en) røyk i balkongen mens jeg leser en fin bok...nå har jeg faktisk mulighet til det men men...jeg tror ikke jeg våger å ta ta en trekk av cig engang...det er jo selvfølgelig bare bra men vil bare fortelle dere at jeg ikke kan slappe av i det hele tatt...blir så hysterisk...tror ikke jeg kan drikke et glass vin engang...8 september er Erlings (mannen min) bursdag og da tror jeg at jeg vil ta et glass vin så vi kan kose oss litt,skal på 6ukers kontrol samme dag hihi :) men kan dere gi meg litt råd angående dette så jeg klarer å slappe litt av?

Hei det jeg lurer på er hvorfor du ikke våger å ta deg en cig eller et glass vin da???
Jeg var også veldig flink å slutta å røyke dajeg ble gravid, jeg har ikke lyst til å begynne fast  igjen, men har lyst til å ha det som en kos i lystig lag..... jeg var ute på fest for en uke siden å da både drakk å røkte jeg, men jeg har ikke røkt dagene etterpå igjen , å det frister heller ikke(bortsett fra på fest)

jeg våger ikke fordi jeg er helt forvirret om de pumpe reglene...vet ikke helt hva som går over i melken eller når det går ut...syns det er mye styr med amming ...

Det er minimalt som går i melka.. melka får samme promille som du, dvs. hvis du har 0,5 i promille, får melka 0,05% alkohol i seg. Det er veldig lite. Men vent et par timer etter du har drukket vin før du ammer, da er du sikker. Gjør det samme etter du (evt.) har tatt en sigg.

Røyker kun en eller to i lystig lag nå. Røykte fast før. Tror jeg skal klare å holde meg på det nivået.

Back
Topp