kan ikke la vær å tenke på.......

Mamma*til*4

Flørter med forumet
Jeg har nå 3 uker og 5 dager igjen til termin..wow tenk det:) jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer for å se hvem som kommer...en liten guttebaby eller jentebaby:) så utrolig spennende. kan jo snart begynne å pakke fødebagen:) jehuuuu

Tiden flyr jo! Tenk at det er bare så lite tid igjen til vi har babyene våre i armene :D
Jeg har 5 uker igjen til terminen, kanskje mindre siden de to andre er født i uke 37 og 39 :)

Det er sikkert ekstra spennende for dere når dere lurer på om det blir gutt eller jente :)

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Heldiggris:P har du termin i slutten av juli da?
Har fortsatt 4 uker og fem dager igjen:) Men kan jo være heldig å få i juli;)

Venter nr 3 4. August:)

Heldiggrisar, her har eg 8 uker igjen, kjenne det skal bli godt å bli ferdig med det...
Unne dokken som er nærme termin te å få nå snart :) Så får me venta spent på ka som komme: jenta eller gutt :)

Heldiggris:p har du termin i slutten av juli da?
Har fortsatt 4 uker og fem dager igjen:) Men kan jo være heldig å få i juli;)

Venter nr 3 4. August:)

Ja jeg har termin 31 juli. Fikk først termin 4.august, derfor er jeg på dette forumet:) Jeg har gått over tiden med alle så regner vell med at dette blir en augustbaby:) men alt innen utgangen av Juli er en bonus. uansett er det ikke lenge til

Oi det høres jo vanvittig ut, skulle ønske det var meg :p Har over 5 uker igjen... Bah... Håperjeg slipper å gå over tiden :rolleyes: Er lei av vondter og klar for å møte lille :) :love017

Heldig!! Kan jo forsåvidt skje når som helst da ;) :)
Her er det enda 5 uker og 3 dager igjen :p men siden ikke alt er klart enda her i gården, så er det vel egentlig like greit at det er en del uker igjen :p

Back
Topp